1.352 visninger
|
Oprettet:
Ny knastkæde {{forumTopicSubject}}
Jeg er sikker på at nogen her i GSXR gruppen kan hjælpe mig ang. knastkæde.
Tiden er kommet til at den skal skiftes, på min 1100. Men er det noget der er til at lave selv, eller skal man have den til mekaniker for at klare det?
På forhånd tak.
Jacob
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.117
Ny knastkæde