{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Første sponsor på banen {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Så er første sponsor på plads............

Jeg er medlem af en side der hedder singleplus.dk , det er et netværk af singleforældre som laver alle mulige arrangementer sammen både med og uden børn.

Dem der driver selve siden vil sponsorerer mig som kører til Julemærketuren 2008 med et endnu ukendt beløb til Fjordmark.

Ligeledes har jeg fået lov til at oprette en indsamling til fordel for Fjordmark, så nu er vi kommet igang med indsamlingen.

Jeg har talt med Erik (MOTO) her til aften for at vi kan koordinerer det videre forløb. Vi har aftalt at jeg er medhjælper på dette arrangement, så hvis nogen har ideér eller andre positive tiltag til at samle penge ind, så lad os endelig høre om dem, og hvis i har brug for hjælp til at komme igang skal i endelig bare kontakte en af os...........

Jeg kører ligeledes med på turen med et "tankkamera" og vil filme kollonnen fra forskellige vinkler.

Thomas


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første sponsor på banen
Kommentér på:
Første sponsor på banen

Annonce