{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Første Sponsor til julemærketuren {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Så er første sponsor på plads............

Jeg er medlem af en side der hedder singleplus.dk , det er et netværk af singleforældre som laver alle mulige arrangementer sammen både med og uden børn.

Dem der driver selve siden vil sponsorerer mig som kører til Julemærketuren 2008 med et endnu ukendt beløb til Fjordmark.

Ligeledes har jeg fået lov til at oprette en indsamling til fordel for Fjordmark, så nu er vi kommet igang med indsamlingen.

Jeg har talt med Erik (MOTO) her til aften for at vi kan koordinerer det videre forløb. Vi har aftalt at jeg er medhjælper på dette arrangement, så hvis nogen har ideér eller andre positive tiltag til at samle penge ind, så lad os endelig høre om dem, og hvis i har brug for hjælp til at komme igang skal i endelig bare kontakte en af os...........

Jeg kører ligeledes med på turen med et "tankkamera" og vil filme kollonnen fra forskellige vinkler.

Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første Sponsor til julemærketuren
  • #1   29. dec 2007 Lyder rigtigt godt smiley

    Jeg vil lige høre den butik jeg arbejder i om de ikke vil give et beløb, det vil de helt sikkert... og så hører jeg lige den store Koncern som butikken hører under om de evt. skulle være interresseret i at hjælpe med et beløb smiley

    Glæder mig til turen!!


  • #2   29. dec 2007 Hej Gert.....supert.

    Men hører de ordet "sponsorkører" så er de helt sikkert med.....

    Held & Lykke med det.

    Thomas


  • #3   29. dec 2007 Jeg finder ud af noget smiley

  • #4   29. dec 2007 Sys det er flot at der er nogen der gider sponsorere sådan et arrangement.. Det gik vist ret godt med insamlingen sidte år, og det er en kanon tur, var selv med sidste år.. Det kan varmt anbefales..!

  • #5   29. dec 2007 Skulle vi ikke lige prøve at tale med chefen Steffen, tror da godt at de vil være med til at give lidt, tror du ikke... Det går jo til et godt foremål smiley

  • #6   29. dec 2007 Det vil da i hvert fald være rigtig fedt hvis de vil eller bedre selv koncernen, men det ved du nok lidt mere om end jeg gør...

  • #7   30. dec 2007 Det er sku flot Thomas og tak for sludderen her i eftermiddag, selv om du var stresset :).

    Vil lige høre min boss Jens om han vil sponsere et beløb. Vil også lige høre det firma jeg var i før, om de er interesseret i at sponsere.

    Julemærkesagen har en særlig plads i mit hjerte. Jeg har (og gør stadig) døjet en del med astma. Jeg var først i 70erne på julemærkehjemmet i Hobro, da jeg var ca 12 år. Jeg var der i 2 omgange a 3 mdr. JHM i Hobro, var på det tidspunkt en blandet flok af astmapatienter, overvægtige og børn med sociale problemer. Vi kom fra hele landet.

    Dengang kom man ikke på hjemmebesøg i perioden, så det var sku hårdt at være væk fra familien. Dengang gik man også i stedets tøj, ens eget blev gemt væk, så det var ikke svært at se, hvor vi kom fra :). Mine forældre havde kun råd til at besøge mig 1 gang i perioden. Jeg husker dog tilbage på tiden, som en oplevelse der står posetivt

    Min astma blev dog ikke fjernet, men jeg har lært at leve med den, selv om jeg forbander den langt væk ind i mellem og har stadig, efter alle år, ikke accepteret den.

    Glæder mig til at gi noget igen (udover julemærker), selv om det ikke er Hobro, men Kollund, så er det indenfor organisationens rammer.

    Hilsen
    Palle


  • #8   30. dec 2007 spørgsmål. jeg er måske lidt for "ny". men jeg aner ikke hvad julemaækr turen er???

    Hilsen Kasper,,


  • #9   30. dec 2007 Hej Kasper

    Du kan læse mere og evt tilmelde dig her..

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=62032

    Thomas


  • #10   31. dec 2007 lyder sku da godt... regner også med at jeg tager med på turen... jeg ved det ikke helt endnu da jeg skal på skole i den peroide det er... men hvis jeg kan af se tid til det er jeg klar smiley

    det er jo et godt formål smiley så mond ikke jeg kommer med...


Kommentér på:
Første Sponsor til julemærketuren

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce