{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.750 visninger | Oprettet:

Hjælp til pris på min mc {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at skifte min elskede velplejede DT125r ud med noget større.

den skal sælges til en fair pris da jeg ellers beholder den som sjov.

som i kan se i min profil er der en del styling og ændringer på min mc.

Har kørt godt 20.000km i alt.
har kørt ca. 1500km siden honing og nyt stempel kit.
Fuld DEP tun udstødning.
pænt og velholdt, bliver vasket og smurt efter hver tur i terræn.

Fejler intet.

Acerbis håndbeskyttere,
acerbis neopren forgaffel bælge,
acerbis Enduro styr,
Acerbis MX greb,
Acerbis cyclope lygtehus,
nyt sæde cover i sort,
KOSO lcd multimeter,
nyt komplet plastik kit,
blank alu cover til bremsevæske beholder,
WR450 footpecs,
35mm tailraisers og
hvide mini blink.

Jeg vil gætte på den står mig i 35K efterhånden, men hvad tror i den kan sælges for??

som sagt det er ikke fordi jeg bare skal af med den, men mere for at stike en føler ud.

på forhånd tak.

Bjørn


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til pris på min mc
Kommentér på:
Hjælp til pris på min mc

Annonce