1.370 visninger
|
Oprettet:
køre en tur {{forumTopicSubject}}
er der nogen der er friske på ar køre en tur på søndag d 6/4 hvis vejret tillader det
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 451
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 451
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 451
SIMON
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 38
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 38
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 38
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 38
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 451
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 38
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
(link fjernet)
samme sted som de andre motorcykler holder.. hehe
ydby er jo ikke ligefrem en storby
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 40 Svar: 164
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 38
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 19
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 38
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
kl 12 i vildsund hvorefter turen går til ydby:)
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 18
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Det var en hyggelig tur. Vejret kunne bare godt have været lige så godt som her i Lemvig =)
Og kan i så se at få oploadet nogle billeder
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5724
så er der billeder fra turen.... og NEJ jeg er ikke prof fotograf... så i må tage billederne som de er
simon og jeg smuttede lige en tur til østerild, så til thisted på mc D... og tja i kan selv se på de sidste billeder hvad det var for noget MØG vejr jeg skulle køre fra thisted til skive i... måtte lige i pit i vildsund
nåh.. anyway... tak for en god tur.. og lækkert at se lidt nye ansigter... håber vi får kørt mange km i løbet af sommeren
køre en tur