1.296 visninger
|
Oprettet:
olie forbrug? {{forumTopicSubject}}
hej jeg har lige et lille sprøsmål hvor meget olie bruger jeres r1 min er fra 01 og har kørt 32000.
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
har ikke styr på hvor meget, men blev chokeret i starten og talte med yamaha danmark. ifølge dem er der ikke opgivet nogle grænser for hvornår det er kriminelt, det er nok fordi at de bruger en del...
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 23
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Det kommer meget an på hvordan jeg har kørt, hvis cyklen har fået spank drikker den olie, kører jeg som morfar er det ikke så slemt.
Men checker det hver gang jeg skal køre en tur
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 23
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
jan 2004
Følger: 49 Følgere: 52 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 956
olie forbrug?