{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.967 visninger | Oprettet:

....går ud når varm.... {{forumTopicSubject}}

hej. nu har konens minigixxer stået stille ALT for længe.
jeg fik nye karburatorer på den da membranerne var gået i dem der sad på. Jeg har haft mc til mekaniker og fik justeret Co% og fik synkroniseret karburatorerne. den kørte som en RAKET da jeg kørte fra værkstedet og hjem. ca 5km.
Dagen efter om aftenen skulle vi jo så på tur, og hun skulle op på den for første gang i år. det gik oz fint indtil den blev godt driftvarm. Så går den ud, den tager ikke gassen fra tomgang og der ingen trækkraft i den?! hva dæææælen kan det være??? somom den ingen Benz får...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ....går ud når varm....
  • #1   24. maj 2008 Hvis du med godt driftsvarm mener lige til eller lidt over midten, altså ved cirklens toppunkt, så er vi flere der oplever det samme. Ved stop and go trafik, skal den have lidt mere gas for at "ramme" og ikke gå i dvale, og efter længere tid kan den finde på at gå ud. Hvis blot den ikke stoppes men holdes igang, så kan den sagtens klare at køre mellem bilkø mindst 15 km.

    Det er sådan jeg har oplevet det, og det er ikke noget der rigtig har givet problemer. Men jeg aner desværre ikke hvad det er, men hvis det er som ovenstående, så er det ikke unormalt (dermed ikke sagt at der ikke er et problem med den)


  • #2   24. maj 2008 hejsa... jeg tager lige en kigger med ,har selv en tråd kørerne med akurat det samme problem

  • #3   25. maj 2008 måske noget med mogle vantiler der ikke helt er som de skal være. er mit første bud måske chokeren

  • #4   25. maj 2008 den har ikke gjort det før vi fik nye karb. monteret. så hvis jeg får den til at køre skal jeg nok lige give dig "facit listen" til problemet Jonas :0)
    Daniel håber du har løsningen :0)
    og ja torben jeg har måske lidt mistanke til choker der måske ikke virker rigtig? men den passer i Co%´en såååå... er mere til benzinhanen?? det virker somom den ikke får benzin, eller måske det modsatte... for meget benzin...


  • #5   25. maj 2008 så må du jo tilbage til værkstædet og høre om det er dem der ikke har lavet det rigtig... det kan oxo være hul på et varkun slange også når den bliver varm bli var slangen oxo varm og der ved kan den måske suge falsk luft... prøv at sætte b.hanen på pri.

    jeg tror ikke der kun ville være problemer hvis den kun drukner når den er varm men oxo kold


  • #6   25. maj 2008 Torben, Hvad mener du at det evt. har at sige hvor benzinhanen står? Jeg kører nemlig altid med min på Res da jeg holder fint øje med benzinmåleren.

  • #7   26. maj 2008 hehe, jeg sidder stadig og undrer mig over hvad der er galt..
    kan heller ikke finde ud af hvad det kan være!!!


  • #8   26. maj 2008 har prøvet Pri på benzinhanen.... den kører nemlig oz altid på res... smiley
    Må sgu lige ha skidtet skilt af igen


  • #9   27. maj 2008 hvis den ikke står op pri. så åbner hanen ved et varkum fra mortoren og de slanger må ikke være bare meget lidt utæt før det ikke virker.

  • #10   2. jun 2008 hmmm nogen der ligger inde med en ny benzin hane???

  • #11   3. jun 2008 jeg har også brug for en!! min er nok også i stykker

    daniel


Kommentér på:
....går ud når varm....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce