{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Kasper S
Kasper S
Tilmeldt:
16. maj 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Går ud {{forumTopicSubject}}

Søger lige et par hurtige råd. Har en kawasaki vn 750 1986. Cyklen står fint i N, under tomgang og ved gas, men når jeg vil koble til i 1 gear går den ud.
Har kontrolleret koblingskontakt og støttebenskontakt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Går ud
  • #1   27. sep 2016 hvad sker der hvis du giver gas mens du skifter?



  • #3   27. sep 2016 Hvad hvis du skifter direkte op i 2.?
    Hvordan har du kontrolleret kontakterne?


  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #4   27. sep 2016 Den kan ikke gå direkte i 2 gear på sådan en gearkasse. Skal starte i første. Har målt om der kommer strøm ind og ud. Om de slår fra som de skal.

  • #5   28. sep 2016 Når min VN800, årgang 2000, er kold, går den ud hvis jeg sætter den i første gear uden at give den godt med gas. Dette skyldes det er en flerpladet vådkobling, og olien er kold, derfor klæber den og det kan motoren ikke trække. Jeg afhjælper det, ved enten at lade den stå i tomgang lidt, evt give den lidt gas, eller holde den oppe i omdrejninger med koblingen trukket, inden jeg sætter i gear.
    Hvis dette ikke kan hjælpe kan det enten være forkert olie i din motor eller koblingen der ikke er justeret korrekt.


  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #6   29. sep 2016 Claus. Kunne godt være jeg lige skulle prøve det med koblingen hvis pladerne kan sætte sig. Det er lidt mærkeligt for kørte på den i sidste uge og så kørte jeg den i garagen for at lave noget lys på den. Da jeg så troede den skulle luftes, var den ikke enig. Bruger en god 10w40 som anbefales og kun 500km gammelt.

  • #7   9. okt 2016 Hvordan går det med cyklen? har du fået løst problemet?

  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #8   19. mar 2017 Hej Claus. Nope var ikke pladerne eller kontakten til støttebenet. Er lidt på bar bund. Har prøvet med strammer og løser kobling. Ingen forskel på den går ud.

  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #9   14. apr 2017 Endelige fandt jeg fejlen. Koblings kontakt.

Kommentér på:
Går ud

Annonce