{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Km/l?
  • #1   3. jun 2008 sidste tank kørte jeg 18,6 og det også ved blandet kørsel..!


  • #2   3. jun 2008 Jeg kører 20,5 / liter, uden motorvej. Gode accelerationer, men sjældent over 120. (som sagt, uden motorvej)

  • #3   5. jun 2008 Nu har jeg en måling mere. Et par max accelerationer i løbet af turen (skulle hænge på slænget), og en tur på job hvor jeg var sent på den, og tog motorvejen med 140-170. Jeg kan ikke få den ned på jeres 18-20 stykker -endnu. Den lå på 20,6. ved tankning. Jeg var meget omhyggelig med at fylde til samme punkt som forrige tankning, så ingen fejlkilder.

  • #4   5. jun 2008 JA.... kan ikke helt lade være..:-)

  • #5   6. jun 2008 Vindstøj, ja, men om det er fra kåben? Jeg får vinden fra vindskærmen lige i fjæset under normal kørsel, så det giver jo også støj. Min hjelm er Schuberth Concept, som jeg troede var meget støjsvag, men det føler jeg ikke den er. 50 km, og så ringer det for ørerne i en times tid efter. Men vil lige holde øje med den kåbe....

  • #6   6. jun 2008 For jer der gerne vil holde styr på brændstofforbrug, kan i bruge denne online kørselsbog. Mener også der er mc'er derinde. Den regner selv det hele ud hvis man bare skriver hvor mange liter og hvor mange km total. Og så kan man sammenligne med tilsvarende modeller.
    www.spritmonitor.de


Kommentér på:
Km/l?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce