vask af MC vask af MC
hej hej
Jeg har en GSXR 600 K6 og jeg kom til at snakke med nogle af dem jeg kører med om hvordan vi vasker vores MC.. Jeg fortalte at jeg plejer at skylde den over med vand og derefter bruge en svamp med sæde og enten skylle den eller tørre den med luftpistol.. Der var så en af dem der mente at jeg skulle passe på med at bruge for meget vand når jeg skyller den over.. I det han mente at der kunne være noget elektronik som ikke kan tåle dette.. Jeg mener dog at hvis man bruger en "blød" ståle og ikke bruger alt for meget vand brude den kunne tåle det..
Hvad gør i og hvad mener i???
Mvh
Anders
sep 2007
Følger: 56 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 650
Så længe du ikke står og spuler direkte på elektroniken, så går det nok alt sammen....
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 34
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 34
Jeg bliver jo nødt til at kører videre men har endnu ikke været udsat for det men kører også kun hvis vejret er godt inden jeg kører hjemmefra..
Carsten:
Det tror jeg da helt sikert den kan.. Og jeg kan kun give dig ret det er meget nemmere at holde den ren frem for at vente med at vaske den også er det jo altid dejligt at kører på en pæn og ren cykel.. Men jeg kunne heller aldrig drømme om at give min en tur med en højtryksrenser..
okt 2007
Følger: 44 Følgere: 41 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 93
den jeg bruger er på mit arbejde og det er en industri model
reguler bare på trykke så den ikke spuler så hårdt .
det sker der ikke noget ved alt med omtanke
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 90 Svar: 507
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 90 Svar: 507
vask af MC
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside