840 visninger
|
Oprettet:
Manglende tænding {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min Honda tænder ikke, på de to midterste cylindre.
Har prøvet med en anden tændspole, uden reultat.
Nogen der har et godt forslag, eller må jeg bare til at kigge efter defekte, eller knækkede ledninger.
Lars T
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Hvis ikke der er noget af det som virker så er det nok, nede ved tændnog,s dæksel, der er noget galt.
Hvordan kører den ellers når den kører, skyder den???, eller trækker den dårligt???, prøv noget af det og vend tilbage hvis det ikke virker. mvh Jan k
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 11
prøv først at kigge efter knækede ledninger.
det kan også være en er pulser assembly som er defekt
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 53
på de to midterste cylindre.
Prøvede jo at sætte en anden tændspole på, men det var åbenbart ikke problemet.
Og der er spritnye tændrør i, og nye sikringer på.
Jeg må prøve om jeg kan finde nogen defekte ledninger.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 53
Har skiftet begge tændspoler og begge oki´er. Nu spinder hun som en mis igen. Tak for jeres svar.
Lars T
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Hva så trækker den som den skal eller kan du mærke den skyder når den for noget gas????, hygge Lars vi ses jo snart til vores træf, jeg har ikke været ude og kører på min endnu, er ved og få malet tanken om, så der går nok lidt tid endnu, men jeg har jo min Harley og kører på så det går. mvh Jan
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 14
Efter 5 min kørsel kørte den perfekt resten af turen, tænkte at det nok var lidt skidt eller vand i kaburatorene.
Da jeg så ville starte den op igen et par timer efter kørte den kun på maks. 2 cylindre, og her står jeg så stadig.
Har målt alle ledninger igennem, de er ok, har målt gennemgang til tændspolerne heller ikke her er der problemer, hvad med de 2 puls givere i tændingen, kan man måle dem eller er det helt umuligt???
Der er kun svag gnist på cyl. 1 og 4, og absolut ingen gnist på 2 og 3. men den starter op uden problemer men kører som sagt af h..... til.
Alle ideer er meget velkomne...
Manglende tænding
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside