{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende tænding
  • #1   5. jun 2008 Du skal nok prøve og skifte dem begge to for og se om det hjælper, ellers så nye kabler og tændrør på, også tag en efter en og se om den tænder på dem alle 4, det gør du ved og ligge et tændrør ad gangen på ventildæksel også se om det tænder.
    Hvis ikke der er noget af det som virker så er det nok, nede ved tændnog,s dæksel, der er noget galt.
    Hvordan kører den ellers når den kører, skyder den???, eller trækker den dårligt???, prøv noget af det og vend tilbage hvis det ikke virker. mvh Jan k

• #2   5. jun 2008 hej Lars T det kan være mange ting som der kan være galt.
    prøv først at kigge efter knækede ledninger.
    det kan også være en er pulser assembly som er defekt

• #3   6. jun 2008 Har tjekket det i skriver om. Problemet er manglende gnist
    på de to midterste cylindre.
    Prøvede jo at sætte en anden tændspole på, men det var åbenbart ikke problemet.
    Og der er spritnye tændrør i, og nye sikringer på.
    Jeg må prøve om jeg kan finde nogen defekte ledninger.

• #4   7. jun 2008 Hej med jer gutter.
    Har skiftet begge tændspoler og begge oki´er. Nu spinder hun som en mis igen. Tak for jeres svar.

Lars T

• #5   7. jun 2008 Hej Lars, fedt og hører hun kører igen, den ene spole er jo til dem i midten og den anden er til dem i siden, derfor jeg skrev du skulle prøve og skifte dem begge, og det har jo vist sig og være det der var galt.
    Hva så trækker den som den skal eller kan du mærke den skyder når den for noget gas????, hygge Lars vi ses jo snart til vores træf, jeg har ikke været ude og kører på min endnu, er ved og få malet tanken om, så der går nok lidt tid endnu, men jeg har jo min Harley og kører på så det går. mvh Jan

• #6   26. jun 2012 Springer lige ind her, jeg kørte en tur på min den anden dag, kørte egentlig fint, men den skød lidt når den kom over 5000 omdr.
    Efter 5 min kørsel kørte den perfekt resten af turen, tænkte at det nok var lidt skidt eller vand i kaburatorene.
    Da jeg så ville starte den op igen et par timer efter kørte den kun på maks. 2 cylindre, og her står jeg så stadig.
    Har målt alle ledninger igennem, de er ok, har målt gennemgang til tændspolerne heller ikke her er der problemer, hvad med de 2 puls givere i tændingen, kan man måle dem eller er det helt umuligt???
    Der er kun svag gnist på cyl. 1 og 4, og absolut ingen gnist på 2 og 3. men den starter op uden problemer men kører som sagt af h..... til.
    Alle ideer er meget velkomne...

Kommentér på:
Manglende tænding

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce