{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Hjælp olie {{forumTopicSubject}}

Goddag. ville lige høre om der er nogen herinde som har haft problemer med at jeres olie lampe lyser eller blinker når cyklen er blevet varm efter at man har været ude og skyde den af. her i går var jeg lige i ålborg efter at den lige har været på værksted for 4.gang for at få det lavet så den ikke lyser i lampen og da jeg køre fra ålborg så får den igen noget af leve af for at se om de nu også har fået det lavet. Men kan igen konstater at det ikke er blevet lavet, det skal dog siges at jeg har lagt med en fart på over 210 hele vejen fra ålborg til randers hvor jeg bor, men så når den kommer ned i tomgang så begynder den at lyse og blinke hvis man så giver lidt gas så den kommer op på ca 2000Rpm så slukker lampen igen. motoren har fået ny olie pumpe og olie tryks føler og olie sensor sidste år. så ville lige høre om der er en herinde som har haft samme problem eller kender til det. håber at høre fra en af jer på forhånd tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp olie
Kommentér på:
Hjælp olie

Annonce