1.316 visninger
|
Oprettet:
Tur lørdag d. 5 juli {{forumTopicSubject}}
Nogen der er friske??
En tur ud i sommerlandet på Mols og nord Djurs. Tænker på at mødes ved prismet kl. 12:00. Køre derfra kl. 12:15 ad små svingveje til Ebeltoft egnen og vider over Grenaa, hvor vi kunne byde Banditten (hvis han eller kan komme op) på lidt selskab og vider op over nord Djurs.
Tror Banditten vil elske lidt selskab, nu hvor han er flyttet hjemmefra og blevet trist og ensom Over i Jyllands mørkeste hul.
Mvh Per T
maj 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 107
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 136
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.654
Der er noget Åbent hus hos Biker klubben i Grenå, Road Rangers. hvor der er mad og drikke til billigë penge. Det starter kl 10 til ??? om natten.
Var det evt noget???
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.654
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.654
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
Min ide er at snappe de små frække veje over på Mols og evt være i Grenaa ved 13:30 tiden. Hvad vi så gøre derfra kan jo stå åben.
Tur lørdag d. 5 juli