{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Hjælp Virus program {{forumTopicSubject}}

Jeg har kørt Norton igennem flere gange. Men den fortæller at der ikke er virus på min computer.
Men jeg har lige kørt

(link fjernet)

og der fortalte den mig, at jeg vanvittig mange virus.
Hjemmesiden er Microsoft Security Warning..

Er der nogen der ved om denne hjemmeside er sikker.. for så vil jeg køre den igennem PCEn..
Mange tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Virus program
  • #2   18. jan 2009 Jeg ville ikke engang turde trykke på den der url. Ser lidt skummel ud.

Men prøv den her online scanner:
    http://housecall.trendmicro.com/
    Er udemærket.

• #3   18. jan 2009 he he , min AVAST hyler op, at der er en Trojan på siden, hent, www.avast.com det er gratis for private, inden 1 md skal det registreres, og det koster gratis.
    T

• #4   18. jan 2009 Jeg ville også holde mig langt væk fra den der side, jeg har prøvet virusfighter, er vist også dansk og den er fin nok, er ikke til norton..

• #6   18. jan 2009 Da jeg trykkede ind på siden, fik jeg at vide af mit antivirus program at der var virus.

• #7   18. jan 2009 avast eller avg free, er de bedste, stol ikke på andet der selv popper op som du IKKE selv har installeret

det lyder som en reklame til at du skal købe deres produkt (SCAM)

• #8   18. jan 2009 1000 tak alle sammen!! Den poppede op på min computer og ville have at jeg skulle installere det.. Men jeg sletter det..
    Kan ikke forstå at der pludselig fra en dag til anden kan være 71 virus på computeren uden at jeg har været på nettet, for jeg lige har været i hadsund for at skrive opgave hos en ven.

Jeg tager ud til computercity og køber ny virus program i morgen, føler mig ret usikker lige pt..

Er der nogen i kan anbefale.. max 800 kr.

• #9   18. jan 2009 Jeg kan varmt anbefale - avast - den smider det direkte i ligkisten.
    Indimellem bruger jeg også:
    http://support.f-secure.com/ols/start.html
    til lige at rense for div. ( uskyldigt ) småcrap, der gør maskinen langsom - det tager avast ikke.

• #10   18. jan 2009 brug avast eller avg free, de er helt fine, synes ikke det er nødvendigt man bruger 800 på en antivirus hvis det vare er til hjemme computeren

min svigerfatter er også glad for bulguard

• #11   18. jan 2009 Jeg skal hellere ike have Norton længere..

Skal have noget der virker.. noget som tager det hele. Har nemlig netbank med osv.

Jeg køre avast.com og den Torben S (Greve) har link til.

Kan i anbefale en god virus program, for jeg tager ud at købe et i morgen.
    Mvh.Tiger

• #12   18. jan 2009 avg free lyder godt.. Har set at computercity havde det sidste år. :o)

• #13   18. jan 2009 Tiger--> Download Avast og installer det.. De programmer du køber er ikke bedre! Så spild af penge!!!
    AVG er også ok, men personligt foretrækker jeg Avast!

• #15   18. jan 2009 jeg har prøvet både avast og avg, avast prøvede jeg opå mon xp version, og dr kørte den godt nok dårligt, på vista har jeg ikke prøvet andet en avg

why fix it if it aint broken??

• #16   18. jan 2009 Nu er der jo mange af jer der skriver at Avast og AVG´s freeware er de bedste.. Det kan jeg så forsikre jer for at det ikke er...

De bliver IKKE de bedste af at man selv bruger produktet og er for nærrig til at købe et virusprogram... 2 ting:

1. I 99% af alle tilfælde får man hvad man betaler for.

2. Det man selv har synes man altid er bedre end det andre har. Sjovt nok...

Efter at have arbejdet i diverse server miljøer kan det erfares at AVG og Avast (Heller ikke købe versionerne) ligger blandt de bedste. Langt fra... De bedste og mest brugte er: Kaspersky antivirus, Symantec, Bitdefender og McAfee

• #17   18. jan 2009 Tiger A.

Kaspersky kan også anbefales. den bruger færer resurcer for at køre. den fås på dansk, og kører godt på både xp og vista.

Den du linker til kører godt nok en hurtig "scanning" , tænk hvis det var sådan i virkligheden ;o)

Mvh
    René E.

• #18   18. jan 2009 Nikolaj H ( Århus )

Det du siger der er ret volapyk... Hvilket firma i verden ville udbyde noget som helst gratis der udkonkurerer deres eget produkt for betalende kunder?? Tænkt lidt over den...

Jeg har skam også set tests hvor AVG ogdiverse andre klarer sig fint i tests, men prøv engang at søge lidt rundt på de mere seriøse sites og kig lidt på sagen igen..

• #19   18. jan 2009 Vil det sige at min pc ikke er beskyttet godt nok med AVG?
    Jeg har brugt AVG længe og sammen med AD-Aware syntes jeg det har fungeret fint.

• #20   18. jan 2009 Til almindeligt brug er det fint. Alt efter hvad du forventer af det stykke software du lægger på din PC... Men "toppen af poppen" er det bestemt ikke.

En Duc er da også federe end min egen MC, men min kan da stort set det samme. Kåbe, styr, motor, 2 hjul osv. ...Men det bliver aldrig en duc!

AVG er fint til folk der ikke vil betale for et virusprogram, og er man tilfreds og synes det hele går fint er det jo kanont. Der er jo også forskel på hvad folk bruger det til smiley ...men derfra og til at sige at det er det "bedste" og lige-så-godt-som-alle-betalende" går altså bare ikke

• #21   18. jan 2009 Nu er der mange der har skrevet at de ikke er til Norton, da det ikke fanger alle vira. Jeg kører med Norton 360 v.2 og har ikke haft nogle problemer med at det ikke har fanget alle vira. Mht. resourcer så bruger v.2 ikke lige så mange resourcer som v.1 gjorde. Man kan tydeligt mærke forskel.
    Prisen på det kender jeg ikke, da jeg har fået det af mit arbejde.

• #22   18. jan 2009 Christian [Lyngby] H:->
    Helt korrekt så er Norton 360 v2 noget nær verdens bedste program. Deres belastning af systemet er SÅ meget nedsat da de selv var klar over deres problem, så nu er det på niveau med andre hvis ikke bedere. Med deres får man, som de eneste, Root kit med også. Der er pc optimering som optimere disken UDEN man mærker det på ydeevnen, man mærker ikke den scanner, den slagter hvad der skal slagtes, og der er firewall i også som er super effektiv. Så selv hvis jeg ikke havde fået det fra arbejdet så havde jeg satme gerne brugt de klejner det koster da det simpelthen er det mere effektivt.

• #23   18. jan 2009 Hold da op der er mange meninger om virus programmer.
    Vil bare have det bedste.. Er blevet lidt forvirret nu..
    Men ender nok med at jeg køber den dyreste i butikken.. :o) Hehe..
    Men jeg notere lige alle de navne i kom med, så kan jeg se på det i butikken hvad de ligger i...

• #24   23. jan 2009 Tiger A:

har os lige testet kaspersky på den nye windows 7, og det virker ganske fint. kan varmt anbefales.

nb. der findes mange meninger og holdninger, så du må selv bedømme...

• #25   23. jan 2009 Ok, tak Rene. :o)
    Jeg har lige avast lige pt.. Det virker fint..
    Men skifter snart igen.. For en sød kvinde har en fed program som ligger klar til mig. :o)

• #26   25. jan 2009 Man skal bare huske at forskellen på free og betalende er at dem der gratis de ser virusen når den er på computeren, hvor dem man betaler for forhindre den i at komme på computeren. Der er en verden til forskel smiley

Kommentér på:
Hjælp Virus program

Annonce