Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alkohol ind i norge?
  • Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 72
    #2   16. feb 2009 Mange tak for svaret smiley

Så er jeg mere rolig (Det er ikke sådan når der ikke er penge til østrig. haha) smiley

• #3   16. feb 2009 regn med ca 0,25 liter sprit og 10 bajere om dagen, så får du ikke nogen bøde

mvh ronnie som har smuglet flere gange igennem norges lufthavne, det hjælper når man kan dokumentere at man skal arbejde deroppe i 3 uger af gangen, så er de noget mere overbærende, selv den ene tolder i oslo spugte om han ikke måtte nuppe to af de goe harboe guld, de er i høj kurs deroppe, sammen med bacon

• #5   16. feb 2009 De gange jeg og familien har været på ski i Norge er vi kørt over Sverige som jo er eu land, så er der ingen problemer for fra Sverige til Norge er der ingen kontrol

• #6   16. feb 2009 Jeg har en lille historie om det..
    Kender en Nordmand med en kæreste som er Polak. Hendes forældre på omkring 70 år, skulle så på besøg hos dem i Norge, og de spurgte om der var noget som de skulle tage med til dem. Og de ville gerne have Whiskey, vodka og kondomer, da det var så dyrt i Norge. Og det var i orden.
    De tog 6 flasker whiskey og 6 flasker vodka med og så en hel bærepose fuld af kondomer. De blev så stoppet ved den norske grænse og tolderen spurgte om han måtte se i bagagerummet?
    Ja, sagde svigerfaren og åbnede.
    Da tolderen så 12 flasker sprit og en hel pose med kondomer kiggede han på de 2 gamle polakker og grinte, men han lukkede bagklappen og sagde "God weekend"!..

Og det er en sand historie...

• #7   16. feb 2009 Stiv nok alligevel.

En pose fuld af gummi...

• #8   16. feb 2009 jeg var deroppe sidste år.. jeg havde 5 rammer tyskerøl med.. 6 flasker sprit.. hvis jeg havde 0,5-0,7 liter sprit mere med fik jeg en dom som smugler.. men jeg slap med en bøde på 3500-4500.. husker ikke det korekte beløb

• #9   16. feb 2009 Mener det er 10 liter øl, eller 5 liter øl og en flaske sprut..

• #10   16. feb 2009 Torben j: Sådanne turer har jeg haf mange af som ung. Det var da fedt. Jeg var mere bleg da jeg kom hjem, end da jeg tog afsted:-)

Kommentér på:
Alkohol ind i norge?

Annonce