{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Tilsætning i benzin, til startproblem {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes engang at have set man kunne få en tilsætning som skulle afhjælpe startproblemer. Jeg står nemlig med en scooter der nok ik har været startet et par år. Har skiftet tændrør, fyldt nyt benzin og kaburatorsprit i, men fik den kun startet hurtigt hvorefter den gik ud igen da jeg slap gassen.. Kan sq ik få den i gang igen.;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilsætning i benzin, til startproblem
  • #1   2. mar 2009 Du kan ikke få noget til benzinen.
    Men du kan bruge dieselstart til indsugningen.

    Men har den stået stille længe, så af med karburatoren og rens den.


  • #2   2. mar 2009 Prøv at skifte tændkabel og tændrørshætte - jeg har haft samme problem på en af mine gamle scootere.

  • #3   2. mar 2009 Kan det passe der ikke er kaburator på den.. Det er en gilera runner, men syntes ik jeg kunne finde den...??
    Det skal siges at der er altså gnist på den, så tvivler på kabel og hætte.. I øvrigt har den kun kørt 1200km


  • #5   2. mar 2009 Ja det gjorde den os men idiot som jeg er slap jeg gassen og kunne sq ik få den i gang igen... Stampede ellers godt til:)

  • #6   3. mar 2009 da vi startede konens scooter efter et par års tilstand tog vi den onde metode (den skulle bare gives væk og ham der skulle have den var med til at starte den) vi satte den på centralstøtteben, et par startkabler over fra en bil og så ellers bare af med luftfiltret, masser af startgas ind og så holdte vi den bare i gang med bundgas til den havde "ædt" den gamle benzin og kunne gå selv, men den metode kan godt være ret ond ved motoren, så synes du skal fjerne luftfilter, og lur mig om ikke der er en kaburator et eller andet sted bag ved, så er det ellers bare bunkar af kaburator, rense den og dyser evt fylde frisk bernzin i kaburatoren (tror ikke mange scootere har en prime stilling) og så start

  • #7   3. mar 2009 da vi startede konens scooter efter et par års tilstand tog vi den onde metode (den skulle bare gives væk og ham der skulle have den var med til at starte den) vi satte den på centralstøtteben, et par startkabler over fra en bil og så ellers bare af med luftfiltret, masser af startgas ind og så holdte vi den bare i gang med bundgas til den havde "ædt" den gamle benzin og kunne gå selv, men den metode kan godt være ret ond ved motoren, så synes du skal fjerne luftfilter, og lur mig om ikke der er en kaburator et eller andet sted bag ved, så er det ellers bare bunkar af kaburator, rense den og dyser evt fylde frisk bernzin i kaburatoren (tror ikke mange scootere har en prime stilling) og så start

  • #8   3. mar 2009 nogle nye tændrør kan sagtens brænde af ved at drukne en enkelt gang, så tjek lige om der er gnist på røret og ikke kun kablet

Kommentér på:
Tilsætning i benzin, til startproblem

Annonce