{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

sommerferien i varmen!!! {{forumTopicSubject}}

heysa alle sammen..

her til sommer tager mig og damen sydpå..
indtil nu har vi m.m. besluttet os til at rejse med
www.atlantisrejser.dk som kan give en rejse for 15000,- med all inclusive, 2uger i starten af juli, i egypten(sharm el sheik)for os begge. det lyder meget billigt og godt.

men vi vil gerne være sikker på at rejse med de rigtige så de 15000 ikke bare er ud af vinduet, så er der nogen som kender dette rejse selvskab? eller vil anbefale noget andet billigt?
vi søger noget til egypten, tyrkiet, thailand med all inclusive for mellem12-18000 for os begge, 2uger fra 2juli og frem af..

på forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sommerferien i varmen!!!
  • #1   17. apr 2009 Thailand har fra juli til september regn tid, så du kan være uheldig at det pisser ned i 14 dage !

• #2   17. apr 2009 Hej Simon,
    Kender dem ikke, men n[r de ligefrem har vundet en pris i 2007 for deres service etc og er medlem af rejsegarantifonden så er der vel ingen problemmer - just my 5 cent

• #3   17. apr 2009 Der er meget varmt i Sharm el sheik i juli måned. Kæresten og jeg var dernede fra den 15. til 22. marts i år, og der havde vi mellem 30-35 grader hver dag, så vi ville også tage derned igen til sommer, men er blevet frarådet det at flere, fordi det simpelthen bliver så ulideligt varmt dernede i sommermånederne. Vi har fået fortalt at det bliver helt op til 50 grader dernede om sommeren, og det er sq lige varm nok til mig smiley

Ellers er det et fantastisk sted, med venlige mennesker og billige priser. Og så må du ikke snyde dig selv for en dykkertur og snorkeltur, vi fik begge ture til 500 pr. person. Det var med 35 minutters dykning med co2 og en hel dag på en rigtig lækker båd med 3 snorkelstop, og der var virkelig en kæmpe oplevelse, helt ubeskriveligt. Så jeg vil helt klart anbefale alle at tage derned smiley Og vi skal også helt sikkert derned igen, bare ik i sommermånederne.

• #4   17. apr 2009 kenneth: dykning med co2 bliver man ikke en anelse svimmel af det???

• #5   17. apr 2009 lol martin... smiley

• #6   17. apr 2009 Tastefejl, sorry smiley selvfølgelig O2. Ellers ville man nok blive svimmel, jo smiley

• #8   17. apr 2009 Ha, for et par år siden var en kammerat og jeg på nil krydstogt i august måned. Det var så varmt at selv vores guide ikke kunne holde ud at stå i solen.

Fordelen var at der var meget få turister på seværdighederne.

Men som andre nævner, pas på med sommermånederne - det er ulideligt varmt

• #9   17. apr 2009 vi har tænkt os at rejse 2juli i 2uger på sharm holiday..
    har hørt det er varmt har dog tit været i tyrkiet med 30-35graders varme.. det var også lige tilpas smiley vi ville bestille en tur i bus til cairo, quad bikes i ørken, og en vandretur til byen, og en lille dykker tur..
    da mig og min kæreste ikke har prøvet at dykke før og ikke er helt vildt for det, men vi har bestemt os for at prøve.. men ferien er ikke bestilt og vi er også klart på andet hvis det lyder bedre...

Kommentér på:
sommerferien i varmen!!!

Annonce