Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frankrig giver den gas! (Meget OT)
  • #2   7. feb 2006 "fut i fejemøget"

• #3   7. feb 2006 meget kan man sige om frøæderne men de forstår da at formulere sig..........

• #4   7. feb 2006 Det undrer mig at ingen avis har taget hånden om de karikerede afbildinger af Jesus eller aspekter fra jødedommen som regulært dukker op i de arabiske/islamiske tidsskrifter.....

• #5   7. feb 2006 Det synes jeg har hørt et par gange på dansk tv, hvor nogen anerkendte journalister der har udtalt sig om det.......

• #6   8. feb 2006 Det syntes jeg også jeg har hørt. Det skulle vist nærmest være på daglig basis...

Mvh. Rune

• #7   8. feb 2006 Brian j: Jeg har set de billeder på CNN som Janus omtaler. og det ene var tilfældigvis også fra September sidste år. Der stod "BORN TO KILL" og K'et i Kill Var en del af David-stjernen, som jeg mener er jødernes hellige symbol. De er ikke en Kæft bedre selv. Og jeg er SATME ved at være træt af at se vores flag i flammer. Fucking børnehave. Far er ikke racist, Far er skuffet.

Mvh/

Uffe

• #8   8. feb 2006 Ja! Moral er godt men de mener åbenbart at Dobbelt moral er dobbelt så godt...

Mvh. Rune

• #9   8. feb 2006 Pas nu på denne tråd ikke bliver lidt for politisk...

Ikke fordi jeg er uenig med jer, men admin har været med en udtale om at den "slags" diskussioner ikke høre hjemme på galleriet, og vi skulle jo nødig komme til at "Fryse" mere end nødvendigt her i vinteren..

smiley
    Bo

• #10   8. feb 2006 Det er jo lige præcis det debatten handler om at kunne ytre sig frit, så længe vi ikke kommer med rasistiske bemærkninger overtræder vi ikke MCG reglement, og så længe det findes under OT, har lige læst betingelserne.

• #11   8. feb 2006 Ytringsfrihed er en ret til at skrive og tale, ikke en pligt.
    Og uanset hvad man mener om Jyllands Postens krænkende pubetetsagtige demonstration, så husk at selvom vi har et OT nu, så er det først og fremmest motorcykler det handler om.
    Der er jo næsten ikke en side på nettet hvor man ikke blir bombaderet med debat om de tegninger efterhånden, så der er nok steder at tage den debat,,hvis det er det man har lyst til.
    Jeg betragtede faktisk denne side som et fristed hvor man kunne gå ind når man ikke gad høre mere om de tegninger.

• #12   8. feb 2006 Ja undskyld os Michael. Det var ikke vores mening at tage dit fristed. MEN, Hvis Mc'ister har lyst til at Debatere dette emne med andre Mc'ister, er der så hvidt vides, ikke andre steder at gøre det. og så længe der er et Off topic inlæg.... Kan jeg sq ikke se hvad din mening, kan bruges til...undskyld for det sure opstød.. Men at det ikke lige er noget du gider at diskutere, gør det sq da ikke til et dårlig eller ulovlig emne, for os andre.

Mvh/

Uffe

• #13   8. feb 2006 Rigtigt Uffe, også min mening. Det er et meget centralt emne og det er svært ikke at på en eller anden måde komme i berøring med det i et fællesskab som vi motorcyklister jo er. Det er vigtigt at kunne diskutere det frit, dog under forudsætning at det foregår i overensstemmelse med MCG's etik, selv om følelserne løber løbsk en gang imellem, det er jo forfanden vores land og kulturarv det handler om.

• #14   8. feb 2006 øhh, nej Brian, det er det ikke, men det er en forudsætning for at være her på MCG, at man kører mc ;o), og det er jo her at dette inlæg er taget op.

P.S: Feeed Triumph Bonneville, du har dig der.

MVH/

Uffe

• #15   8. feb 2006 Det er jo altså også frivilligt om man vil læse dette indlæg!

Mvh. Rune smiley

• #16   8. feb 2006 Til Brian J, så har DR2 lige fremvist de billeder som Uffe B beskrev.....

Kommentér på:
Frankrig giver den gas! (Meget OT)

Annonce