1.983 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

HJÆLP ! Viasat eller Canal Digital ? HJÆLP ! Viasat eller Canal Digital ?

Ja nu man er flyttet ud på landet, så hedder det parabol tv. -Whuaaaa....
Nu sidder jeg så og kan fanne'me ikke bestemme mig for om det skal være Viasat eller Canal Digital.
Er det noget i kære galleri medlemmer kan hjælpe lidt med. Ja jeg har fundet ud af, at det er en prisjungle. Men hvis jeg nu både vil se Superbike og Moto GP, hvad så ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP ! Viasat eller Canal Digital ?
  • #1   1. jul 2009 der hvor jeg arbejder har de begge og jeg ser kun viasat

kigger aldrig forbe canal digital dels forde det måske kun er en gang om ugen de faktisk sender noget nyt og som man måske gider se

• #2   1. jul 2009 hej
    jeg har canal digital og vi har få ders mutil rum med en hd optage på 250 gb samgt har alle 3 unger canal på værsel.Jeg har kun haft problem med visat så det vel jeg aldig have igen og jeg giv 800 kr vær 3 mdr ved canal digital med alt

• #3   1. jul 2009 har canal digital i HD på udvalgte kanaler - lækkert. Eneste minus før var manglen af tv2 - men den er med i pakken nu.

• #4   1. jul 2009 Tja... jeg lod mine forbaskede teenageunger tale mig ind i Viasat for flere år siden, og jeg har aldrig været tilfreds. Så fik vi fibernet, og nu har Viasat og DONG ophævet deres samarbejde - så nu slipper jeg endelig:-)

I dine sko, ville jeg vente lidt endnu og kigge meget nærmere på, hvad svenske Boxer kommer op med. Digital TV på antenne er langt enklere og billigere, hvis man vil slutte flere TV-apparater til, og i Sverige er de simpelthen uovertrufne i deres fleksibilitet mht sammensætning af individuelle programpakker - man betaler altså ikke for en masse skrammel, man ikke ser.

• #5   1. jul 2009 Det kan aldrig betale sig med noget af det, hvis man er lidt fix på fingerne selv..

Så anskaf dig en DreamBox, den skal ha opkobling til nettet.
    Så finder man på nettet en "udbyder" de udbyder for det meste begge dele fuld pakker..

Til omkring 50kr i måneden, også er du køreklar... det bliver ikke billiger ..
    og du skal ikke ud og ha hængt nogen super grim UFO på muren uden for...

• #6   1. jul 2009 Åhh....
    Viasat har TV3 og canal digital har Eurosport og jeg vil gerne have begge.
    Hvorfor dælen kan man da ikke bare..... Ååhhh smiley

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
    #7   1. jul 2009 Klart canaldgital, jeg har begge dele, og viasat har den dårligste service og de fleste genudsendelser

• #8   1. jul 2009 Jeg har Viasat og de er sq en grådig tyvebande , men de har Moto Gp og F1 som jeg på ingen måder vil undvære ... gider ikke rippes af Canal digital for at få eurosport ...

overvejer om man skulle kigge lidt på noget dreambox ...

• #9   1. jul 2009 ja som jeg har skrevet lidt længer oppe.. så er dreambox vejen frem...

alt det andet kan slet ikke betale sig..

• #10   2. jul 2009 Har viasat discovery? nej vel, så er der ikke mere at snakke om.

• #14   2. jul 2009 Har kun haft problemer med Viasat - sådan en bunke grådige tyveknægte.

Mit første møde med dem var da de sendte os til inkasso, for aldrig at have betalt parabolregningen - uheldigvis for dem havde vi på det tidspunkt aldrig haft en parabol - men for Viasat er det bare en detalje... smiley

Selv efter adskillige opringninger nyttede det stadig ikke. Det var først da inkassofirmaet sendte dem en regning for forgæves besøg, at de holdt op med at true os. Inkassofirmaet tog det heldigvis helt roligt - de holdt os hele tiden orienteret via tlf. om hvad der foregik.

Ca. et års tid efter købte min far så sin egen parabolmodtager uden abonnement, for at få lidt flere funktioner at vælge imellem, da det digitale system dukkede op. Efter et halvt år fortalte min far så i telefonen i en samtale med en viasatmedarbejder, at han selv havde købt en digital modtager.

En uge efter dukkede der et brev op, at modtageren skulle låses til Viasat, hvis han ønskede at fortsætte hos Viasat - det ville min far dog ikke, da han havde flere udbydere at vælge imellem. Efter lidt hidsig telefonudveksling frem og tilbage, endte det med at Viasat opsagde abonnementet - hvilket min far ikke har været særligt utilfreds med.

Næste møde var i vores antenneforening, hvor Viasat blev så utilfredse med at vi havde mange udbydere, at de valgte at skrotte aftalen og lade deres kanaludvalg gå i sort - selvom vi lige havde betalt for 2 år frem...

Kort sagt - ønsker du masser af problemer i din hverdag, og at du ikke kan se Discovery... så vælg bare Viasat!!

Lige nøjagig det ord er en af de ting, som stadig kan få mig til at se rødt... grrrrrrrrr... smiley

• #15   2. jul 2009 Jeg hælder også stærkt til tv via nettet - parabol er ved at være fortid nu... for dyrt og for besværligt.

Og så får man også en heftig bredbåndsforbindelse med... smiley

Kommentér på:
HJÆLP ! Viasat eller Canal Digital ?

Annonce