1.983 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
HJÆLP ! Viasat eller Canal Digital ? HJÆLP ! Viasat eller Canal Digital ?
Ja nu man er flyttet ud på landet, så hedder det parabol tv. -Whuaaaa....
Nu sidder jeg så og kan fanne'me ikke bestemme mig for om det skal være Viasat eller Canal Digital.
Er det noget i kære galleri medlemmer kan hjælpe lidt med. Ja jeg har fundet ud af, at det er en prisjungle. Men hvis jeg nu både vil se Superbike og Moto GP, hvad så ????
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 589
kigger aldrig forbe canal digital dels forde det måske kun er en gang om ugen de faktisk sender noget nyt og som man måske gider se
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 119
jeg har canal digital og vi har få ders mutil rum med en hd optage på 250 gb samgt har alle 3 unger canal på værsel.Jeg har kun haft problem med visat så det vel jeg aldig have igen og jeg giv 800 kr vær 3 mdr ved canal digital med alt
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.151
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
I dine sko, ville jeg vente lidt endnu og kigge meget nærmere på, hvad svenske Boxer kommer op med. Digital TV på antenne er langt enklere og billigere, hvis man vil slutte flere TV-apparater til, og i Sverige er de simpelthen uovertrufne i deres fleksibilitet mht sammensætning af individuelle programpakker - man betaler altså ikke for en masse skrammel, man ikke ser.
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 28 Svar: 226
Så anskaf dig en DreamBox, den skal ha opkobling til nettet.
Så finder man på nettet en "udbyder" de udbyder for det meste begge dele fuld pakker..
Til omkring 50kr i måneden, også er du køreklar... det bliver ikke billiger ..
og du skal ikke ud og ha hængt nogen super grim UFO på muren uden for...
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
Viasat har TV3 og canal digital har Eurosport og jeg vil gerne have begge.
Hvorfor dælen kan man da ikke bare..... Ååhhh
jul 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.494
overvejer om man skulle kigge lidt på noget dreambox ...
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 28 Svar: 226
alt det andet kan slet ikke betale sig..
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Mit første møde med dem var da de sendte os til inkasso, for aldrig at have betalt parabolregningen - uheldigvis for dem havde vi på det tidspunkt aldrig haft en parabol - men for Viasat er det bare en detalje...
Selv efter adskillige opringninger nyttede det stadig ikke. Det var først da inkassofirmaet sendte dem en regning for forgæves besøg, at de holdt op med at true os. Inkassofirmaet tog det heldigvis helt roligt - de holdt os hele tiden orienteret via tlf. om hvad der foregik.
Ca. et års tid efter købte min far så sin egen parabolmodtager uden abonnement, for at få lidt flere funktioner at vælge imellem, da det digitale system dukkede op. Efter et halvt år fortalte min far så i telefonen i en samtale med en viasatmedarbejder, at han selv havde købt en digital modtager.
En uge efter dukkede der et brev op, at modtageren skulle låses til Viasat, hvis han ønskede at fortsætte hos Viasat - det ville min far dog ikke, da han havde flere udbydere at vælge imellem. Efter lidt hidsig telefonudveksling frem og tilbage, endte det med at Viasat opsagde abonnementet - hvilket min far ikke har været særligt utilfreds med.
Næste møde var i vores antenneforening, hvor Viasat blev så utilfredse med at vi havde mange udbydere, at de valgte at skrotte aftalen og lade deres kanaludvalg gå i sort - selvom vi lige havde betalt for 2 år frem...
Kort sagt - ønsker du masser af problemer i din hverdag, og at du ikke kan se Discovery... så vælg bare Viasat!!
Lige nøjagig det ord er en af de ting, som stadig kan få mig til at se rødt... grrrrrrrrr...
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Og så får man også en heftig bredbåndsforbindelse med...
HJÆLP ! Viasat eller Canal Digital ?