926 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

sker det tit for jer sker det tit for jer

Kørte i dag igennem vejle et par gange og ikke mindre end 4 gange ved div. lyskryds kom der en Brian op på siden af mig og gassede sin bil op for at fremprovokere et lille race, og det var ikke den samme nogen af gangene. syntes egentlig det sker jævnligt, men ryster nu bare på hovedet og triller stille og roligt videre når der bliver grønt, syntes sgu ikke det er smart at køre race gennem byen.

Men så tænker jeg bare at nu har jeg så tit læst inde på bilgalleriet at de syntes os mcister altid køre som om vi har stjålet det hele, men jeg har dog endnu ikke oplevet en på mc komme op på siden af mig hvor jeg sidder i en bil og gøre samme nummer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sker det tit for jer
  • #1   2. aug 2009 Har jeg kun prøvet få gange og en af gangene var det en panser smiley

• #2   2. aug 2009 hvorfor ik bare kør fra ham? det behøver jo ikke være helt vildt bare så han kan se han ik kan være med smiley

• #3   2. aug 2009 Jeg synes det er pisse iriterende når en eller anden Brian absolut skal ligge med nr. pladen helt oppe ved mit bagdæk, og det er ikke altid at den med stoplyset virker og gir man så gas så er det jo en selv der er idioten

• #4   2. aug 2009 Thomas 0... gør jeg nu også hvis det er uden for byen, og så kan jeg ikke lade være med at grine når de kommer bankende forbi et stykke tid efter man har taget gassen af igen.

• #5   2. aug 2009 Jørgen R... Jeps den kender jeg også kun alt for godt, så er det man har lyst til at spytte sig tyggegummi ud på hans forrude, men er desværre noget svært med fullface hjelm på smiley

• #6   2. aug 2009 Jeg fik en i fælden på motorvejen. Han lå helt oppe i røven ud af landevejen. Selvom det gik et ok tempo. Valgte at køre lidt defensivt morfar ned af rampen til motorvejen. Man ved jo aldrig med småsten ...

De sidste par meter før selve motorvejen får den lidt gas, men gidder ikke køre tosse-stærkt. Slet ikke på motorvej. Så et par hundrede meter længere henne kommer han tordnene uden om i sin Golf 1.6 med thansen skirt med 2 mm groundclearance, flosset rudefilm og alt for skarpe xenon-lygter.
    Det næste jeg ser er babu babu blå blink som stopper ham foran mig. SKadefro? Nej - men smilte da lidt til Vor Herre.

• #7   2. aug 2009 -c1- Ja hvis så panserne har set han kørte oppe i røven er dig, udløser det jo et lille klip, det kan man da kun smile af. Hader folk der køre for tæt på.

• #8   2. aug 2009 Tomsen .
    Ja det giver en lyst til at montere sådan et kit her
    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=5418102

• #9   2. aug 2009 he he ja så skulle der nok blive holdt afstand smiley

• #10   2. aug 2009 jeg syntes ikke særlig tit det er Brian'erne der gør det. men det sker dog. næh i mit tilfælde er det mere de store lege børn, der bare beder en lille bøn om at høre lyden, og indikere et vrid i gas håndtaget. specielt dem med knægten ved siden af i bilen. så hvis man giver efter og giver den et godt vrid i håndtaget, så får man store smil og "thumps up" det syntes jeg tilgengæld er cool nok smiley specielt de bilver hvor der sidder en knægt på 10-12 år. hehe.

• #11   2. aug 2009 Jeg synes nu ellers det er meget sjovt at spille med på legen..
    Giver dem bare et lille nik, lægger mig ned over maskinen og giver den lidt gas, bare lige for at få dem RIGTIGT op at køre..
    Jeg garanterer for, de bider på HVER gang, og så er det skide skægt bare at lurepasse og trille lige så stille afsted med et kæmpebredt grin! smiley

• #15   2. aug 2009 Tomsen .

Sker tit i vejle ...og tager da imod næsten hver gang. Dog er det belastende hvis de ligger helt oppe i røven af mig. Det bliver man lidt utryg ved, især hvis det er en helt ung knægt der desværre bedre ved hvor gas-pedalen sidder frem for bremsen smiley

Med billister der selv tror deres mazda 323 med skørter er en raket er det dog ikke sjovt, men sker da man møder nogle biler der er lidt udfordring i.

• #16   2. aug 2009 Nedlader mig ikke til at køre race med biler der har under 400HK :=))
    men skal da gerne indrømme at jeg nemt lader mig provokere at både Ferrari og lamborghini :o)

• #18   2. aug 2009 Bliver så irriteret når billister ikke mener de skal holde afstand.. det er jo ikke dem det går ud over.. oplevede det så sent som igår... Det endte til sidst med at jeg måtte overhale bilen foran...

• #19   2. aug 2009 Det sker tit og ofte, når jeg er ude at køre. Også med andre motorcykler. Og når jeg er i bil. Pas på, det kan koste et klip.

• #20   2. aug 2009 Jeg ELSKER det... og som der bliver sagt så handler det jo bare om at give den gas i 5 sek... smiley

Der er sgu ikke noget federe end at give dem støv...og hvad tror de selv...?
    Har også prøvet en lamborghini der spillede op på englandsvej, amager...selv han måtte bøje sig.... Dejligt...Det er jo hele essencen i at have en mc.

Kommentér på:
sker det tit for jer

Annonce