896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

RAP så det batter! RAP så det batter!

Ved ikke om i husker sagen med trusler mod Morten Messerschmidt? Historien er kort fortalt at der som led i en sommerskole for fremmede børn blev lavet en såkaldt "rap-skole" .

Hele herligheden belv naturligvis betalt af Århus kommune. Det er jo virkelig noget der batter i integrationen at lære araber børn om sort gangsterrap kultur -eller??
En 11 årig muslimsk drengs flid udmøntede sig i en tekst hvor han beskrev hvordan han havde en kugle til Messerschmidt, og dette fik Morten til at klage over at kommunale kroner blev brugt til at lære børn at være hadefulde. Dette fik så igen hele koret af multi kulti dyrkere of fremmedleflere på banen, hvor de tordnede mod Messerschmidt, fordi manden jo selvfølgelig bare havde misforstået det frisind og den form for frisprog der herskede i rap "kulturen" og nærmest var at regne for en tøsedreng fordi han ikke brød sig om de utilslørede dødstrusler!

Dette fik så igen foreningen "Vederfølner" på banen. Når arabere frit kan ytre sig med henvisning til at de bare dyrker "negerkultur" må det samme naturligvis gælde for os andre, og Vederfølner udskrev en konkurrence om den bedste rap tekst.

Vinderen er lige kåret, og teksten kan læses her:

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RAP så det batter!
  • #1   23. aug 2009 Fed tekst!! Den burde indspilles og spilles på de danske radiostationer.

• #2   23. aug 2009 [Ironi]
    Hans forældre må være meeeget stolte:p
    [/ironi]

• #3   23. aug 2009 jøsses et lamt indlæg og link!!

• #4   23. aug 2009 Jeg kan ikke forstå at man kan køre på mc med den ene arm oppe i luften.
    Jeg skammer mig over at der er danskere der kan skrive den slags lort , når mere end 2 af min familie gav deres liv for at befri Danmark for folk med den tankegang

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 290
    #5   23. aug 2009 @Hunter: Du er da ikke rask

@Bjørn O: Hørt

• #7   23. aug 2009 den der syg "negerkultur" er syg griner.
    og syg stor præmie han vandt..

• #8   23. aug 2009 Andreas J > det var da godt nok meget konstruktivt, det du der kommer med...........
    Kan ellers kun tilslutte mig Kwaks indlæg og holdning.
    De samme floskler der bliver hevet frem hver gang - for alle de der ikke er politisk korrekte, i tråd med vanlig dansk frikadelle-naivitet, er nemlig racister ( Breaking news : gu' er de da ej !! ).

Bjørn O > nu kan man vel også hilse på andre mc'ister med venstre arm - det behøver dog ikke betyde dét du tror !

• #9   23. aug 2009 Andreas, Cristian og Morten:
    Det er ikke mig der har skrevet indlæget. Jeg har blot vidersendt dette.

Derudover synes jeg det er rigtigt feedt at de politisk hellige (venstreorienterede) selv får tørt på..

• #10   23. aug 2009 Come on danmark og vågn op til den virkelige verden!! De skrevne ord i teksten er ikke langt fra virkeligheden - desværre..

• #11   23. aug 2009 ha ha ha Det er sku da god humor. og når folk herinde farer i blækhuset og sviner hinandens holdninger til - så griner jeg sku endnu hører. For det er altid dem som RÅBER højest der har ret hahahahahahaha

• #12   23. aug 2009 Vi er vist temmelig langt nede i niveau her...

En ting var at der blev skrevet en sang om Messerschmidt, men at give det endnu mere opmærksomhed igennem en sang der er 3 gange så hjernedød er da bare for lamt. Men det viser nok meget godt "niveauet" hos brugerne af den side...

Hvad godt er det lige man regner med, at der skal komme ud af sådan en gang "dem mod os", ud over at skabe endnu mere splid mellem danskere og indvandrere?

Kommentér på:
RAP så det batter!

Annonce