{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Kryds fingre for mig i morgen {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt bønner ikke hjælper meget, men har nu alligevel en til jer.

I maj måned fik jeg (igen) bøvl med ryggen. Jeg er i forvejen opereret for 2 discusprolapse i 2005.

En scanning viser i juli, at der er en ny discusprolaps, helt nede i bunden af lænden. jeg bliver så henvist til en forundersøgelse med henblik på operation. Esbjerg Sygehus kan dog først gi' mig en tid i januar 2010 :). Jeg benytter mig derfor så af den mulighed at søge et privathospital og får en tid i Give den 14 september.

Der var jeg så i mandags. Sygehuset havde klokket i det og sendt billderne fra 2005 og ikke de nye. Min egen læge havde dog skrevet en udtalelse om min nye prolaps og ud fra den undersøgte lægen i Give mig så.

Han tror at mine discusskiver er skredet fra hinanden og at han bliver nødt til at stivgøre en del af min ryg, med deraf følger mht. arbejde og mc-kørsel i fremtiden og et sygeleje på 4-6mdr.:(.

Den anden mulighed, er at han MÅSKE kan nøjes med at "bare" operere den nye prolaps og så rense lidt i den gamle operation for arvæv og jeg så kan nøjes med 6-8 uger i ro.

Han modtager billedene i morgen elektronisk og vil, når han har set dem igennem, ringe til mig og fortælle om hans beslutning.

Jeg har store gener nu pga prolapsen og vil gerne opereres, men vil selvfølgelig håbe på den "lille" operation.

Jeg har ikke kørt mc i et stykke tid nu pga smerter, det er vist kun blevet til 100 km på 9 uger smiley

Wish me luck

Palle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kryds fingre for mig i morgen
  • #1   15. sep 2009 Krydser fingre og tæer....har ikke noget hår så hvis det ikke går som planlagt er det nok fordi håret ikke blev krydset...held og lykke....håber du kan sove i nat smiley

  • #2   15. sep 2009 held og lykke med operationen er selv blevet opereret i knæet idag . er de sikker på at det er en prolabs og ikke noget andet fks spinalstenodse(forkalkning af ledne i ryggen)
    din mc karriere er ikke i fare du kan jo få er street triple istedet for den gamle færgedu har nu.!!!!!!!!!


  • #3   15. sep 2009 Hej Hans. Han snakkede noget om forsnævning, men jeg har da også overvejet en anden mc, med en anden kørestilling. Ellers er jeg da svært glad for min Daytona og vil være meget ked af at komme af med den, men på den anden side, det er jo bare lidt jern, alu, carbon og glasfiber smiley

    Jeg er for det meste posetivt indstillet og heldig, så mon ikke heldet også følger mig denne gang?

    Det er da noget skidt med dig knæ, håber du snart er ovenpå igen.

    Hehe Kristian. Jeg har også -hår at krydse smiley


  • #4   16. sep 2009 Held og lykke med det Palle.Med hensyn til MC'en bytter vi da bare.Du er jo godt bekendt med at køre XJ'er smiley

  • #5   16. sep 2009 Tak for det Claus. Hehe, ja jeg er godt kendt med en XJ, en dejlig maskine er det og jeg havde aldrig solgt min, hvis jeg ikke havde fået tilbudt min Daytona.



  • #6   16. sep 2009 Det skal nok gå godt .. Krydser både finger / Arme / Ben & Tær .. Knæk & Bræk

  • #8   16. sep 2009 Held og lykke med det Palle, det er jeg dq ked af at høre, jeg troede der var styr på ryggen nu, sikke noget pis.

    Hvis du har lyst kan du prøve en tur på min og se om det er den retning du skal kigge i.

    Vi ses, og god bedring


  • #9   16. sep 2009 Hej Jens.

    Ja, det er noget pis, det er startet op igen :(.

    Men jeg da gerne prøve din en dag, det er noget lignende jeg har tænkt på, hvis jeg skal skifte, eller ha' en mc.

    Jeg ringede i dag til sygehuset, men de havde ikke modtaget scannerbilleder fra Esbjerg endnu.

    Hilsen
    Palle


  • #10   16. sep 2009 Nej de får ikke store roser for deres orden sans derinde smiley heller ikke for deres orden sans må man vel hellere sige.

    Du gir bare lyd når du føler for det makker.

    Og endnu en gang pøj pøj.


  • #11   21. sep 2009 Efter lidt kludder med fremsendelse af mine scannerbilleder, fik jeg i dag svar fra lægen der skal operere mig.

    Jeg har 2 prolapser + slidgigt, så det bliver en stivgørelse af 2-3 led.
    Operation om 1-2 uger.

    Hilsen
    Palle


  • #12   21. sep 2009 Fandens da også Palle, det er jeg godt nok ked af at høre. Føler sq med dig.

    Vi ses lige pludseligt makker


  • #14   21. sep 2009 Håber da også det bedste for mig selv. Mc-en skal jo nok snart i hi alligevel og så har jeg nogle måneder til at komme mig.

    Utroligt nok har jeg passet mit job og har ikke haft sygedage siden 2007. Godt nok et det et ½dags job, efter en arbejdsskade i 2005, men kan mærke kræfterne er blevet mindre og mindre.

    Jeg glæder mig til at blive opereret og forhåbentlig få et ok-normalt liv
    bagefter.
    Jeg var ude at køre en lille mc-tur i lørdags. Det blev til 50 km, så var smerterne for vilde og jeg blev ukoncentreret og kørte derfor hjem, men det var nu alligevel godt at få kørt lidt.

    Tak for støtten mv til jer.

    Hilsen
    Palle


  • #15   25. sep 2009 Jeg har fået en tid til op. torsdag den 1/10 kl 7 i Give.

    Det bliver fedt at få styr på det.

    Go' weekend

    Hilsen
    Palle


  • #16   26. sep 2009 God weekend.og held og lykke med det Palle

Kommentér på:
Kryds fingre for mig i morgen

Annonce