{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dette er den vildeste video..- klam
  • #1   19. okt 2009 WOW, de der lastbiler de pløjer da bare folk ned for et godt ord. godt nok nogle slemme nogen mange af de uheld der. og hvad sker der med alle dem som stikker af !! og ingen hjælper. godt man ikke bor sådan et sted.

• #2   19. okt 2009 Øv, der er sgu nogle klamme videoer i mellem. Man skal sgu passe på i trafikken.

Fælles nævner: Folk der ser ulykken hjælper ikke og lastbilerne bliver holdende med baghjulene oven på påkørte.

• #3   19. okt 2009 Der er en lære at drage fra det her.

Kig lige på, hvor mange af de her uheld, der ere forbundet med vognbaneskift, der igen er forbundet med store hastighedsforskelle.

Det er ikke dem alle, men det er mange af dem...

• #4   20. okt 2009 Føj der er nogle grimme i mellem.
    Den med lastbilen og scooter/mc'en ved 1.20 er godt nok slem. GYYYYS!

• #5   20. okt 2009 Men ja Knud.
    Mange af dem er 112% pga. for høj fart og så manglende orientering/pludselig vognbaneskift.

Lige en god reminder om at huske, at køre ordenligt når man får mc pappet.
    ...Og så endtil da, kigge en gang ekstra efter jer andre.

• #6   20. okt 2009 : /

• #7   20. okt 2009 Jeg ville sådan ønske en del af det at tage et kørekort var at man ved hver eneste teori lektion sluttede af med at se video'er som disse og så stille og rolig sortere de Brian'er fra som sidder og griner og siger "Åååh hvaad... så det lige pænt godt ud" - og de findes i rigelige mængder....

• #8   20. okt 2009 Det beviser vel blot, at lastbils chaufører ofte er for dårlige og for uansvarlige til, at køre lastbiler.

Endvidere viser det også at arabere bør holde sig til kamelerne..

• #9   20. okt 2009 Forstår ikke at man ikke kan se at der er kø på motorvejen, men bare pløjer ind i dem der holder stille, mon der var noget SMS eller radio skift igang i den bil ?

Men håber sq aldrig jeg møder en lastbil der har lyst til at køre mig over, ser ikke specielt sjovt ud.

• #10   20. okt 2009 PME:

Ja det understreger i høj grad nødvendigheden af at "tænke for andre"

• #11   20. okt 2009 Citat: Ham på tankstationen der ikke rigtig er sket noget med, men så bliver ham den dumme amerikaner bare ved med at køre over ham..

Kunne det tænkes i dette tilfælde er et ilde befindende fra personen der kører bilen?? Altså ikke en bevist handling.

• #12   20. okt 2009 Eller en defekt på bilen.

• #13   20. okt 2009 ja grumt ser det ud, men det gør det jo når der er med lastbiler og køretøjer i høj hastighed involverede.

Men det er nu i øvrigt meget normalt, at ingen hjælper den/de tilskadekomne - heller ikke herhjemme! Og jeg kan med 100 lysårs garanti hævde at også nok kun 1% af dette forums brugere ville være i stand til at hjælpe en tilskadekommen, hvis de stod midt i en ullykkessituation. Og det postulat er erfaringsbasseret!
    Langt de fleste pasificeres fuldstændigt i sådanne situationer og af frygt for at gøre noget forkert gør man slet intet...Det har jeg talrige eksempler af gennem mit arbejde med den slags.

• #14   20. okt 2009 Som chauffør med 24 års erfaring trods mine små 44 år, må jeg sige at ingen kører folk ned bevidst,- håber jeg da.. Når det er sagt ser jeg og har jeg set mange ting gennem tiden i trafikken, både her og i udlandet, men som der også er elendige chauffører bag rattet er der også andre klovner derude, også blandt os selv på vores slags maskiner, gider ikke braldre op om moral, men det er sgu en' på opleveren når man ser det lidt fra oven.

• #15   20. okt 2009 mange af de ulykker er so far at at man ikke vil have en jordisk chance for at undgå dem..

• #16   20. okt 2009 Rene J:

Ok så hæver vi den til 2%, men så kommer den heller ikke højrer op smiley

Ja, gu er det ubehageligt og kan på mange måder også godt forstå hvorfor man bliver handlingslammet. Men i langt de fleste tilfælde er det bedre at gøre bare et eller andet frem for ikke at gøre noget overhovedet. Kun i få tilfælde kan man efterfølgende sige at det der blev gjort var til skade, men først og fremmest handler det jo om at redde liv og så må førlighed stå i anden række...

• #17   20. okt 2009 Fatter heller ik folk bare kan køre videre hvis der ingen ambulance er..

har prøvet at være den første til at se ulykken en nat i Østrig på vej sydpå.. det var sgu lidt uhyggeligt, men heldigvis ingen knuste lemmer, men det kunne jeg ikke vide før jeg nærmede mig.. der skulle også noget nikotin til for at falde til ro hehe..

Kommentér på:
Dette er den vildeste video..- klam

Annonce