Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julegaver!
  • #1   4. nov 2009 hov glemte at i også må skrive nogle rigtig gode gave ønsker til damen smiley

• #2   4. nov 2009 Simon: Nu er kvinder ligeså forskellige og kompliceret så du må komme med nogle hints om hvad hun evt har af interesser.. smiley

• #3   4. nov 2009 jamen interesser har hun ikke så meget af da hun har butik og ikke meget tid, men jeg elsker og rejse og det har smittet af på hende, og ellers kan hun godt lide at se shows som stand up og lign.
    men ved nemli at disse 3 ting har hun ønsket sig, og så ønsker hun sig
    et make up bord (men det har jeg opgivet at finde :D)
    så egenligt kan det være alt, evt skriv hvad i har i tankerne at købe til jeres damer/søstre/veninder smiley

• #4   4. nov 2009
    Hvad med en weekendtur til London? Det har min mand lige givet mig den kommende weekend...

Ellers så er der fx. Stand up aid her d. 28.12.09 eller Mick Øgendahls nye show engang næste år.

Min mor får vist et par Chanel øreringe i julegave... ellers skal jeg sådan set kun give til mænd.

Mht. make-up bord, så er det nok den gave, hun ville blive mest overrasket over at få - Vi forventer simplethen ikke, at mænd kan finde den slags. Men det kræver nok søgning i div. antikvitetsbutikker og derefter nok lidt malerarbejde...

- Og stik mig så nogle idéer til min mand. Han ønsker sig en Lambo, og det får han altså ikke af mig smiley

• #5   4. nov 2009 er han til computer, biler/mc, eller motion/sport?
    og jamen har virkelig længe kigget efter makeup bord.

den 28 har hun for travlt pga det er blomster butik hun har,
    men har overvejet at give hende nokia n97 med blue touch headset
    pga hun altid snakker mobil mens hun kører og det syntes jeg ikke så meget om, og så evt en sølv halskæde med navn.

til manden er parfumer, smart halskæde/tøj jo altid godt smiley

• #6   4. nov 2009
    Han er til biler og mc - Men manden ejer jo alt... Tøj har jeg lige givet ham i forgårs og perfume sidste måned. Så jeg er lidt lost. Men må heller lade være med at skrive for meget herinde, for så læser han det bare smiley

• #7   4. nov 2009 haha okay smiley så må du jo ud og kigge :=)

• #8   4. nov 2009
    Bare lige for at få en fornemmelse af, hvad du er ude efter.. Er det denne stil eller skal det være moderne/minimalistisk?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62772651

• #9   4. nov 2009
    - og hvad må prislejet være?

• #10   4. nov 2009 Vi vil have hårde pakker!

• #11   4. nov 2009
    Hahaha - Ja, det vil i vel. Men hvad?

• #12   4. nov 2009 Mænd med interesser er jo nok nemmere at købe ind til, nogle holder af PC grej og gadgets, nogle Jagt, nogle MC´ere, andre biler og etc.

Min kone er glad for at lave mad, bage og lign. Så jeg har købt et kvalitets mærke Kitchen Aid til hende i julegave, blender / isknuser & lign, og en rørermaskine begge i retro rød, det er mange penge, men de lover en leve alder på omkring 30 år så de 5K er godt givet ud. Ellers er guld smykker og lign. altid vellidt er det ikk? Tror måske min bedre halvdel er relativ nem og gøre tilfreds.

Har lige været inde og se Bytte bytte købmand med Hartman og Matthesen, og det er alt for godt, så nu du var inde på standup kan det klart anbefales, og skal ind og se Mik Ø til næste år der i marts også.

NewBie

• #13   4. nov 2009 Eh tur i DGI-byens kurbad er normalt et hit.

Om det passer med lokationen er ikke lige til at se.

• #14   4. nov 2009 ebay.com er et godt bud til at finde de nævnte ting

Kommentér på:
julegaver!

Annonce