{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Julegaver {{forumTopicSubject}}

Man hører så meget om at der er et stort behov for hjælp til de trængte her i julen, men er det så slemt, eller er det bare blevet en vane at "søge julehjælp" ved de kendte foreninger? Jeg blev sgu lidt forvirret da jeg læste denne her, men godt gået af fyren!! https://fyens.dk/artikel/familiefar-ville-sprede-juleglæde-købte-38-gaver-i-den-lokale-legetøjsbutik-men-ingen-vil-have-dem

Hvis der var flere som ham, ville verden nok være et bedre sted, bare lidt bedre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver
  • #1   22. dec 2020 Måske er der ikke nogen trængende i Kerteminde? Hvis der endelig er, hvor stor er chancen for at de bliver opmærksomme på mandens facebook-opslag?

  • #2   23. dec 2020 Ved at Frelsens Hær, Dansk Folkehjælp mv. må afvise nogle hvert år
    Desværre er det et faktum, at der er reel fatigdom i DK.....


  • #3   23. dec 2020 Der står folk i kø for at få mad hver søndag i Kolding, men folk snyder, så der må tjekkes ID fordi flere fra samme husstand møder op for at få dobbelt ration, men vil sige det halve af dem er reelt fattige, resten har bare købt en for dyr bil eller for dyrt tøj og har så ikke råd til mad, så ikke rigtige fattige.

  • #4   23. dec 2020 Har hørt om samme problem andre steder:
    Men derfra, at konkludrere (LA) at kontanthjælpsmodtagere end ikke skal have til lidt røg (cigaretter) DET er bare uforskammet når man har givet billigere biler til overklassen smiley


  • #5   23. dec 2020 Jeg annoncerede en næsten ny Futon til afhentning og havde så mange kvaler med folk, der skulle have masser af billeder tilsendt, for derefter at sige nej tak. Selv en genbrugsforening gad ikke hente den. Den var aldeles fejlfri. Den røg på dumpen.

  • #6   25. dec 2020 "Dumpen" er iøvrigt et herligt udtryk og for hver gang man siger ordet, får man lidt grønnere kinder.

  • #7   26. dec 2020 Det var iøvrigt på den lokale "Dumpen" at jeg fik stryrebrevet til MC
    (Kørelæren mente at jeg aldrig, aldrig, aldrig ville kunne bestå i den alm. trafik smiley )


  • #8   28. dec 2020 Der er masser af fattige i Danmark. Det er nemlig et politisk projekt, sat i gang af venstres krigsforbryder, Anders Fjog i nullerne. Synlig fattigdom skulle angiveligt få lønslaverne til at holde igen, og frygte arbejdsløsheden. - Og ja, fattigdommen er blevet synlig, ikke mindst i form af de mange hjemløse. 225 timers reglen er osse et tiltag for at skabe mere fattigdom, og Liste A nyder osse godt af det, og fjerner derfor ikke den usympatiske politik.
    Velkommen til virkeligheden....


Kommentér på:
Julegaver

Annonce