{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Pixmania leveringstid?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg ville lige høre om der er nogle der har købt gennem dem som kan oplyse mig om en ca. leveringstid??

Vi bestilte en dvd afspiller som julegave sidste tirsdag aften, og kan se at den står klar til at blive afsendt om torsdagen. Og på deres hjemmeside skriver de også 3 til 4 dage når man bestiller efter middag, så det er jo ikke fordi det er overskredet endnu, da lørdag og søndag jo ikke tæller med.

Jeg snakkede med fragtfirmaet og postdanmark idag, og de kunne med track & trace se at der var oprettet label, men at den ikke var kommet til Danmark endnu, men mente at den burde lande imorgen eller onsdag. Ham fra post danmark sagde at den bliver scannet så snar den lander i kastrup ( er det normalt at pakker kommer dertil ??? )

Pixmania er jo i Frankrig, så det tager jo nok en lille uge, men var bare nysgerrig på hvor lang tid det tog ved jer smiley

Og ja, jeg kender godt alle skræk historierne, det læste jeg selvfølgelig først efter vi bestilte hos dem, hmmm, men kunne også se på trustpilot at de fleste var meget tilfredse, så nu må vi se!!

Noget andet er at de ikke har hævet pengene endnu, det undrer mig, men min kære mor arbejder i banken, og hun kan se at overførslen er godkendt, og det skriver de også på fakturaen, men hos da andre steder jeg har handlet på nettet plejer de at hæve pengene inden man får varen, mærkeligt ( Men selvfølgelig bedre end det modsatte, at de tager pengene og man evt. ikke får varen ) ???

I må have en ellers god aften smiley

Mvh
Gert


Kommentarer på:  Pixmania leveringstid??
Kommentér på:
Pixmania leveringstid??

Annonce