{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Pixmania, leveringstid. {{forumTopicSubject}}

Hey.

Skal her i uge 7 på skiferie.. Har så bestilt et gopro hero fra pixmania sidste mandag..

Pakken er ikke kommet endnu. ..og vi har skrevet til dem og de har svaret at de ikke kan finde ud af hvor pakken er, selvom der er track nummer på.

Er det noget folk herinde kender til?

..der står forresten at posten er sendt som b-priority package.
..vi har betalt 81 kr. for en privatpakke, med en leveringstid på 3-4 dage.

kan man godt annullere købet eller andet, for jeg mener da ikke b-priority har en leveringstid på 3-4 dage.. måske nogen her er klogere end mig..

..Hvis gopro kameraet ikke når frem inden afgang, hvilket er på torsdag, så får de på et velformuleret dansk en kæmpe sviner! ..synes virkelig det er for dårligt når sådan ting ikke virker...

..læste på trustpilot nogle dårlige anmeldelser omkring levering, men tog flertallets parti som gav 4-5 stjerner.. dumt at blive påvirket at strømmen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pixmania, leveringstid.
  • Mr. V
    Mr. V Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #1   7. feb 2012 Hvis der er t&t på, kan du så ikke selv se hvor den er?
    Har aldrig selv haft problemer med pixmania, og har handlet med dem mange gange.
    Det kan være en go ide at holde godt øje med deres priser. Jeg har en del gange fundet produkter hvor prisen har været op imod 99% for lav, i forhold til hvad de skulle koste. Og hver gang har jeg modtaget alt hva jeg har bestil, og leveringstiden har altid holdt.


  • #2   7. feb 2012 Tjaaa.............jeg købte et Home cinema anlæg hos dem for to år siden. Efter flere dage, var det ikke dukket op. De ville undersøge sagen. Efter 3 uger vendte de tilbage og oplyste, at vi skulle vente lidt endnu, for måske dukkede pakken op. Efter 5 uger oplyste de så, om jeg ville have sendt et nyt, eller have penge retur. Jeg ville have et nyt. Men to dage efter, smed de pengene ind på min konto, og oplyste at jeg bare skulle bestille det igen. Ja tak.......men nu var prisen 25% højere.
    Jeg bestilte ved www.komplet.dk det selv samme anlæg. 4 dage efter var det her. Super.
    2 Dage efter, kom pakkeposten så med det samme anlæg fra Pixmania. Hmmmmmm...................jeg oplyste intet, og fik aldrig en rykker, men havde nu 2 stk. Home Cinema til 1 stk. pris.
    Så, jeg handler aldrig aldrig aldrig mere ved Pixmania.


  • #3   7. feb 2012 altså pakken er sendt som privatpakke, men til en firmaadresse, det har dog ikke været et problem tidligere med de 20 pakker jeg har bestilt rundt omkring, på samme måde.

    ved ikke om T&T nummeret kan søges, det er den gamle der har lagt ud for kameraet, så det er ham der får mail's fra dem,


  • Mr. V
    Mr. V Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #4   7. feb 2012 Du skulle gerne kunne logge ind her, og derved finde oplysninger om din pakke
    http://www.pixmania.com/dk/dk/c_action/mon_compte/index.html
    Håber du når at få den inden ferien


  • #5   7. feb 2012 ..altså vi har modtaget svar i dag, hvor vi fik tracking nummeret at vide.. men vi ved ikke hvem de sender med.. Vi ville få svar, når det vidste mere... Det vil vi da også rigtig gerne vente på!

  • Mr. V
    Mr. V Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #6   8. feb 2012 Jeg mener de sender med ups og dachser

  • #7   8. feb 2012 b-post er åbenbart et belgisk firma..

    ..vi har skrevet at hvis vi ikke modtager varen i morgen, så vil vi annulere ordren..

    men de svarede i dag at de skal bruge fem dage på at kontakte leveringsfirmaet, for at finde ud af hvor langt pakken er i forløbet.
    Grotesk!
    - Ordren kan derfor først annuleres efter de 5 dage.

    ..har fundet en anmeldelse fra en med præcis samme problem, både med tracking osv. og han har bestilt på samme tid som os.

    ..Hvis man er heldig modtager man måske pakken om en 4-5 uger.. som Kim c. ^^


  • #8   9. feb 2012 Hmm............det lugter sgu` lidt lige som min sag med dem.
    Og ja, man kan jo håbe det ender på samme måde.
    Ingen tvivl om, at firmaet er blandt de billigste på markedet, men jeg handler sgu` aldrig hos dem mere.
    Held & lykke.


  • #9   9. feb 2012 Pixmania har næsten altid 4-8 ugers leveringstid selvom de skriver andet.

    Jeg har selv bestilt derfra og det tog 6 uger.

    Min ven ventede 8 uger og aflyste derefter sin ordre...

    Tjekker du dem ud på trustpilot finder du et hav af utilfredse kunder. Bestiller i hvert fald aldrig selv fra pixmania igen!


Kommentér på:
Pixmania, leveringstid.

Annonce