397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

GPS tracker GPS tracker

Jeg har for et stykke tid siden indvesteret i en Garmin Forerunner 305, og er helt vild med den funktion at den gemmer info hvor man har kørt/løbet...kan man ikke købe sådan een til mc?? Jeg husker at Aldi eller Rema 1000 har haft sådan i butikkerne...nogle herinde der kan huske eller evt. kan henvise mig hvor man kan købe een?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS tracker
  • #1   21. jan 2010 Oh...!! har fundet den...det var en GPS logger fra Netto... (link fjernet) , den må jeg så lige kigge lidt på..... Ja, jeg fandt ud af den rigtige navn og takket være google fandt jeg den....

• #2   22. jan 2010 Man kan få nogle der ligefrem er lavet til at skulle sidde på mc'er!!

Da jeg købte min mc, fik jeg arrengeret fra forhandleren at der skulle være installeret sådan en lille satan gemt på mc'en, den reagere så hver gang den så bevæger sig (man kan koble pc til den og indstille meget mer' ind jeg fik set på inden vinteren kom) Personligt stod jeg ikke selv for indkøb af

dette link er til den enhed som jeg fik installeret
    http://www.teltonika.lt/en/pages/view/?id=955

(den sender via SMS, men man betaler såååå lidt så det nærmest er latterligt (den sender jo data sådan en)

Kommentér på:
GPS tracker

Annonce