Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til Garmin nuvi 265
  • #1   23. jan 2010 Jeg har lige opdateret min 265'er i onsdags!

Har du hentet kortet med Garmin's downloader?
    -Du skal vælge, hvor programmet gemmes!

Når du har hentet programmet, så åbner du det fra dets placering - så begynder den at pakke programmet ud (tager et stykke tid)
    Herefter åbner programmet, hvor du kan vælge at installere de forskellige kort. Hvis det er både vest og øst-europa, så fylder de nye kort så meget, at de ikke kan være på enheden!
    -Så nøjes med at installere fx vest-europa.

Når den er færdig, så har den sørme også lige (uden at spørge om lov!) installeret en Garmin-mappe i din startmenu, hvor du kan starte Garmin map-loader (eller noget i den retning).
    Her kan du vælge at installere kort på enten enheden ELLER PÅ ET MICRO SD-KORT!
    Har du et gammelt Micro SD-kort på max 3GB, da den ikke understøtter større, så kan du installere alle kort på det og så bagefter sætte det i din GPS. -Så har du igen alle kort i nyeste tilstand.

PS: Jeg måtte downloade programmet 2 gange, da det ikke virkede første gang og vejledningen på Garmins hjemmeside er ret dårlig beskrevet, hvis det ikke lige kører som man gerne vil.

Mvh :o)

• #2   23. jan 2010 * max 2 GB! MicroSD og altså ikke størrer! De nye MicroSD HC virker ikke. De gamle Ultra II kort fra SanDisk virker heller ikke!

• #3   23. jan 2010 PS IGEN IGEN ;o)
    Når den smider kortet på enheden, så kan det sagtens tage op i mod en time! Lad være med at belaste din PC imens med andre programmer, da det KAN lave udu i din installation.

• #4   23. jan 2010 -Og så lige for fjerde gang også, haha.

Jeg købte min på tilbud i Føtex sidst i december.
    Garmin skulle jo opdatere deres kort ca 4 gange om året (en gang i kvartalet).
    Nyeste kort-ordningen fra Garmin lader dig gratis opdatere indenfor 2 måneder, så jeg ville vente til efter nytår og "de" (garmin) lige mødte på arbejde og smed den sidste nye opdatering ud på nettet (måske) her sidst i januar.
    -Men mit downloadede kort hedder september 2009, så sådan kan man jo blive snydt!!!

• #5   23. jan 2010 Hej Allan købte samme sted samme tidspunkt, måske jeg skal installere igen så øv eller også satser jeg på det kører som det skal i sverige , men mange tak for hjælpen mvh michael

• #6   23. jan 2010 hvor kommer du fra i landet..??
    for hvis du er tæt på kan det være jeg kan hjælpe

• #7   23. jan 2010 svendborg men kører om 3 timer det var ellers rigtig pænt af dig

Kommentér på:
hjælp til Garmin nuvi 265

Annonce