2.112 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
hjælp til Garmin nuvi 265 hjælp til Garmin nuvi 265
jeg skal have det nyeste kort ind og jeg har dovnloadet det til min pc , men kan ikke finde det /få det over på min gps nogen der kan hjælpe
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 391
Har du hentet kortet med Garmin's downloader?
-Du skal vælge, hvor programmet gemmes!
Når du har hentet programmet, så åbner du det fra dets placering - så begynder den at pakke programmet ud (tager et stykke tid)
Herefter åbner programmet, hvor du kan vælge at installere de forskellige kort. Hvis det er både vest og øst-europa, så fylder de nye kort så meget, at de ikke kan være på enheden!
-Så nøjes med at installere fx vest-europa.
Når den er færdig, så har den sørme også lige (uden at spørge om lov!) installeret en Garmin-mappe i din startmenu, hvor du kan starte Garmin map-loader (eller noget i den retning).
Her kan du vælge at installere kort på enten enheden ELLER PÅ ET MICRO SD-KORT!
Har du et gammelt Micro SD-kort på max 3GB, da den ikke understøtter større, så kan du installere alle kort på det og så bagefter sætte det i din GPS. -Så har du igen alle kort i nyeste tilstand.
PS: Jeg måtte downloade programmet 2 gange, da det ikke virkede første gang og vejledningen på Garmins hjemmeside er ret dårlig beskrevet, hvis det ikke lige kører som man gerne vil.
Mvh :o)
feb 2009
feb 2009
Når den smider kortet på enheden, så kan det sagtens tage op i mod en time! Lad være med at belaste din PC imens med andre programmer, da det KAN lave udu i din installation.
feb 2009
Jeg købte min på tilbud i Føtex sidst i december.
Garmin skulle jo opdatere deres kort ca 4 gange om året (en gang i kvartalet).
Nyeste kort-ordningen fra Garmin lader dig gratis opdatere indenfor 2 måneder, så jeg ville vente til efter nytår og "de" (garmin) lige mødte på arbejde og smed den sidste nye opdatering ud på nettet (måske) her sidst i januar.
-Men mit downloadede kort hedder september 2009, så sådan kan man jo blive snydt!!!
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.420
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 39 Svar: 1.138
for hvis du er tæt på kan det være jeg kan hjælpe
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.420
hjælp til Garmin nuvi 265