814 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til Garmin Zümo? (Brøndby) Hjælp til Garmin Zümo? (Brøndby)

Hejsa.

Sidste efterår fik jeg monteret og tilsluttet min holder til min Zümo hos Fa.Moto-Sport. Det virkede perfekt, men jeg nåede kun at køre et par ture inden motorcyklen røg til vinteropbevaring.

Da jeg så hentede den igen for 1½ måned siden virkede det pludselig ikke mere. Når jeg sætter Zümo'en i, "opdager" den slet ikke, at den sidder i holderen. Den begynder ikke at lade, og den tænder ikke for de ting, der kun virker, når den får strøm fra en holder. Jeg har prøvet at nulstille den fuldstændigt, men det hjælper heller ikke.

Jeg har så kigget rundt på nettet, og andre har haft samme problem; nogle gange var det strømkablet fra motorcyklen, der havde fået det dårligt, andre gange var det selve Zümo'en, der var blevet mærkelig.

Jeg kan godt sende Zümo'en ind til Garmin, men det vil jeg helst ikke uden at være sikker på, at det er den, det er galt med, og jeg kan godt køre min motorcykel på værksted, men det vil jeg sjovt nok helst heller ikke uden at være sikker på, at det virkelig er strømmen, det er galt med.

Så, hvis du har en Zümo og gider kigge forbi Brøndby (jeg bor 2 minutter fra Roskildevej), så må du meget gerne skrive en privat besked, så prøver vi din GPS i min holder og omvendt, og finder dermed ud af, hvor fejlen ligger.

P.S. Jeg vil selvfølgelig gerne kompensere dig for din tid, hvis det ønskes. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Garmin Zümo? (Brøndby)
  • #1   2. maj 2009 Har du checket dine sikringer på mcen? om der evt er sat til på batteriet? Og om der er ir på stikkene?

• #2   2. maj 2009 Jeg har checket sikringen, ja, den ser fin ud. Den er tilsluttet til batteriet, ja, og der er ingen ir...

Men nu du nævner det, så piller de jo batteriet af, når ens motorcykel er til vinteropbevaring, ikke? Der kunne sagtens være gået noget galt, da de forbandt det igen.

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #3   5. maj 2009 Jeg har oplevet at min zumo er gået fuldstændig i sort.Jeg har haft den et halvt år hvor den har siddet på mc. Brugte den under ferie i bil. Og nu ville den pludselig ikke tænde mere. Uanset hvilken lader eller hvad jeg prøvede at gøre med den. Garmin sagde der kunne være flere ting galt og ikke kun batteriet i gpsen der kunne være "faldet" sammen som mit eget bud ville være. Så det lød som om de kender til flere problemer med den. Nu har jeg så fundet ud af at den har ligget på et lager hos T.hansen uden at de har sent den videre til garmin til rep. Men det gør jo slet ingen ting det er jo ikke lig nu jeg har brug for den!!! F...

• #4   5. maj 2009 Jeg kan godt komme og teste imorgen, skriv pm.

• #5   5. maj 2009 Ja, så kiggede Kim lige forbi, hele vejen fra Frederikssund, og vi fandt hurtigt ud af, at det er strømmen fra motorcyklen, den er gal med, så tak for hjælpen, Kim, det var sgu stort. smiley

• #6   5. maj 2009 hehe hvad sagde jeg... smiley Men super det virker nu! God fart derude! smiley

• #7   5. maj 2009 Øh, nej, vi har ikke løst problemet, blot konkluderet, at det er strømmen fra motorcyklen, den er gal med, så nu skal den på værksted. smiley

Kommentér på:
Hjælp til Garmin Zümo? (Brøndby)

Annonce