Hjælp til Garmin Zümo? (Brøndby) Hjælp til Garmin Zümo? (Brøndby)
Hejsa.
Sidste efterår fik jeg monteret og tilsluttet min holder til min Zümo hos Fa.Moto-Sport. Det virkede perfekt, men jeg nåede kun at køre et par ture inden motorcyklen røg til vinteropbevaring.
Da jeg så hentede den igen for 1½ måned siden virkede det pludselig ikke mere. Når jeg sætter Zümo'en i, "opdager" den slet ikke, at den sidder i holderen. Den begynder ikke at lade, og den tænder ikke for de ting, der kun virker, når den får strøm fra en holder. Jeg har prøvet at nulstille den fuldstændigt, men det hjælper heller ikke.
Jeg har så kigget rundt på nettet, og andre har haft samme problem; nogle gange var det strømkablet fra motorcyklen, der havde fået det dårligt, andre gange var det selve Zümo'en, der var blevet mærkelig.
Jeg kan godt sende Zümo'en ind til Garmin, men det vil jeg helst ikke uden at være sikker på, at det er den, det er galt med, og jeg kan godt køre min motorcykel på værksted, men det vil jeg sjovt nok helst heller ikke uden at være sikker på, at det virkelig er strømmen, det er galt med.
Så, hvis du har en Zümo og gider kigge forbi Brøndby (jeg bor 2 minutter fra Roskildevej), så må du meget gerne skrive en privat besked, så prøver vi din GPS i min holder og omvendt, og finder dermed ud af, hvor fejlen ligger.
P.S. Jeg vil selvfølgelig gerne kompensere dig for din tid, hvis det ønskes.
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 22 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 968
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.327
Men nu du nævner det, så piller de jo batteriet af, når ens motorcykel er til vinteropbevaring, ikke? Der kunne sagtens være gået noget galt, da de forbandt det igen.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 620
mar 2008
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 22 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 968
mar 2008
Hjælp til Garmin Zümo? (Brøndby)