Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Høretelefoner - EAR PLUGS
  • #1   28. jan 2010 Prøv hifigalleri.. der er nok mere held

• #2   28. jan 2010 Tjaaa. Men jeg er bruger herinde, og jeg er ret sikker på der også er nogle herinde som har EAR PLUGS og høre musik. Så kunne ligeså godt lave den her.

• #3   28. jan 2010 Denon er ganske okay. Og i den billigere ende, syntes jeg Argon er fine. Dem kan du finde hos HiFi Klubben. De har vist også GoldRing, men dem har jeg ikke erfainger med, andet end for deres pick upper. Men det er jo så en helt anden snak smiley

• #4   28. jan 2010 Jeg har lige købt et sæt In ear høretelefoner.
    De hedder Sennheiser CX299

Det er den model der sidder som en prop helt inde i øret.
    Jeg bruger dem til musik på min iPhone, og når jeg spiller på det elektriske trommesæt. Og jeg må sige, at jeg er dybt imponeret over lyden.
    Den dybe bas er virkelig overlegen.

De kostede 399,- kr. i El-mutanten.

• #5   28. jan 2010 Mht. bassen på de forskellige "øreprop" modeller, har jeg lagt mærke til det afhænger en del af hvor tæt de lukker til. Syntes nogle af dem bliver for dominerende i bassen. Så hvis du har mulighed for at prøve lidt forskelligt, er det nok toppen. For vi har jo alle en mening om hvordan det skal lyde. Nogen kan li meget bas. Nogen kan li den er mere "neutral" osv osv.
    Men ja, Sennheiser plejer ofte at være et ret sikkert valg. Men HVIS du har mulighed for det, så lyt på andre også. Selvom det ikke er alle steder har ørepropperne som demo. (Ikke så lækkert at dele ørevoks med folk man ikke kender) :o)

• #6   28. jan 2010 hehe. Tak for alle inputs smiley

Kommentér på:
Høretelefoner - EAR PLUGS

Annonce