511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Anbefalinger til køb af ny mobiltlf... Anbefalinger til køb af ny mobiltlf...

Jeg har en gammel Nokia 6230i, som trænger til at blive skiftet ud. Her er nogle af de ting, jeg godt kunne tænke mig udover selvfølgelig at kunne ringe, besvare opkald, skrive SMS og MMS:

-navigation (GPS)
-touch
-kamera
-bluetooth
-kalenderfunktion
-browse på internettet (bl.a. FaceBook)
-email
-radio/MP3
-god plads til data

Prisen betyder ikke så meget, hvis det er en fantastisk telefon, der også er holdbar. Nogle gode bud + hvorfor den kan anbefales?

K.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefalinger til køb af ny mobiltlf...
  • #1   27. mar 2010 Iphone

• #3   27. mar 2010 iPhone er altid et oplagt valg. Ikke min favorit. Men den fås med masser af plads og den har en lækker finish/kvalitet. Men IMO er den store mangel, multitasking.

Kører selv med HTC Magic. Og det fungerer okay. Den kan lige lidt mere, mht programmer og multitasking. Og dækker umiddelbart mit behov. Dog føles den lidt tung i røven, efterhånden. Selvom sidste software opdatering gjorde den en tand mere smooth når den kører. Men CPU´en virker bare en tand for lille til at køre flere programmer. Dog føler jeg stadig det var det rette valg for mig, over iPhone.

Et andet minus, som gælder både iPhone og HTC Magic, det er kameraet. Det er ikke sønderligt godt. Dog virker kameraet til at være en anelse bedre på iPhone. Men en blitz til nærbilleder, tror jeg ville kunne gøre rigtig meget. I hvertfald til det jeg bruger sådan et mobilkamera til. F.eks. arbejde og til at dokumentere ting.

Den nye HTC Desire ser ud til at blive rigtig fed. Den har en væsentlig bedre CPU. Den har blitz til kameraet. Og kan klare flash når man surfer på nettet.
    Og mon ikke Apple kommer med noget som også sparker mås?

Men personligt ville jeg snuppe Desire som det ser ud nu. (Den er vist på trapperne)

• #5   27. mar 2010 Klart iPhone. Ikke at jeg er fanboy, men den slår alle andre, hvis man har det behov du har.

og glemt alt de du læser om hastighed på cpu og jeg-skal-give-dig... HTC tror at en snapdragon processor virker bedre end en separat cpu og gpu (husker i 3dfx kortet). Så lad dem bare leve videre i den verden. Utallige videoer på youtube bakker min påstand op. iPhone ER hurtigere.

• #6   27. mar 2010 Hvad med den Iphone killer som et andet selskab lancerede, den havde mere af det hele, kender desværre ikke navnet? Muligvis e 3G telefon?

• #7   27. mar 2010 Synes E serien er elendig at sms på, bl.a. kan du enten slette alle eller en sms, ikke f.eks. 4 eller 7, ekspedienten kunne ikke få den til det ihvertfald! Jeg solgte min og fik en Nokia 6300 som jeg har haft 3 gange i rap og har nu købt en 6303 Classic ca den samme i anden indpakning, plads til masser af tlf nr og aftaler/kalender, og de er robuste!
    Men den er nok ikke sidste skrig til nettet!
    E står for Enterprise eller Erhverv i DK og jeg skal ikke ha en E serie tlf igen!

• #8   28. mar 2010 Man kan finde hvad man vil på Youtube smiley Vil man finde noget hvor iPhone sparker røv på alt andet, er det der. Ligesom der er klip hvor HTC sparker røv. Man kan bruge det til lige netop NADA.
    iPhone virker kanon til det den nu kan. Men er bare begrænset da man skal ud og ind af programmer hver gang man skal noget. Der er det sgu fedt man har det mest nødvendige lige hvor man vil have det på HTC´erne. Og at det kan køre samtidigt. Hvis iPhone kunne det, havde jeg helt sikkert også været på deres vogn, da kvaliteten ellers er kanon.

• #9   28. mar 2010 Claus: men multitasking er jo ikke SÅ fedt igen på en HTC. Har du prøvet at installere den util, som viser dig hvilke programmer der er kørende. Selv programmer du troede var lukket og slukket kører stadigvæk og til din store overraskelse, så kig på de ressourcer der er tilbage i telefonen.

Når det er sagt, så tror jeg at Android nok skal blive godt, men indtil videre er det en kæmpe skuffelse og desværre så tror jeg også, for HTC fans, at når de endelig har fået styr på det, så kommer Apple igen med noget helt nyt, som så alle er klar til at kopiere smiley

Kald mig bare fanboy, men jeg holder mig sgu til det der virker smiley

• #10   28. mar 2010 D700: Helt enig at de bliver tunge i røven af det. Det har jeg også nævnt i en anden tråd om det samme. Dog er det ikke noget som er et problem for mig, i hverdagen. Dvs. når det bare er sådan noget som kalender, nyheder og f.eks. facebook der kører. Og HTC burde nok lige kunne gære det bedre mht at lukke for diverse processer.
    Men sløv eller ej, så kan jeg personligt ikke undvære at den kan flere ting på een gang smiley Og syntes nu heller ikke den bliver helt urimelig og ubrugelig sløv, i forhold til hvad jeg ellers har set. 3GS har jeg også set hænge i bremsen.

Kald mig bare HTC fanboy smiley

Ej...kan sgu sagtens se at iPhone er...eller var fede. Syntes bare 3GS er ved at være lidt et "fossil" i forhold til hvad man ellers kunne forvente. Og netop Apple burde kunne gøre det bedre og federe. Det burde de ha gjort da de kom med 3GS´eren. Men de gør det da godt, med det den nu kan. Og glæder mig sgu til at se hvad de kommer med næste gang. For ingen tvivl om det vil sparke røv. Kunne meget vel blive min næste tlf hvis ellers den nu kan noget af det jeg gerne vil have.

• #11   28. mar 2010 Bombe: Det kan jeg på 6300 men ekspedienten kunne ikke vise mig det selvom de begge påstod den kunne, på E51, 1 eller alle det var deres bud, så jeg solgte den videre efter 3 dage og sp igen en 6300, den virker!
    Jeg ringer:)

• #12   30. mar 2010 Har Iphone og kunne ikke være mere tilfreds. GPS virker super, bruger remote app'en sammen med mit anlæg i hjemmet og facebook app'en køre også super. Bedste telefon jeg til dato har haft smiley

Kommentér på:
Anbefalinger til køb af ny mobiltlf...

Annonce