511 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar

13. maj 2006 Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 602
Anbefalinger til køb af ny mobiltlf... Anbefalinger til køb af ny mobiltlf...
Jeg har en gammel Nokia 6230i, som trænger til at blive skiftet ud. Her er nogle af de ting, jeg godt kunne tænke mig udover selvfølgelig at kunne ringe, besvare opkald, skrive SMS og MMS:
-navigation (GPS)
-touch
-kamera
-bluetooth
-kalenderfunktion
-browse på internettet (bl.a. FaceBook)
-email
-radio/MP3
-god plads til data
Prisen betyder ikke så meget, hvis det er en fantastisk telefon, der også er holdbar. Nogle gode bud + hvorfor den kan anbefales?
K.
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 22
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 119 Svar: 787
Kører selv med HTC Magic. Og det fungerer okay. Den kan lige lidt mere, mht programmer og multitasking. Og dækker umiddelbart mit behov. Dog føles den lidt tung i røven, efterhånden. Selvom sidste software opdatering gjorde den en tand mere smooth når den kører. Men CPU´en virker bare en tand for lille til at køre flere programmer. Dog føler jeg stadig det var det rette valg for mig, over iPhone.
Et andet minus, som gælder både iPhone og HTC Magic, det er kameraet. Det er ikke sønderligt godt. Dog virker kameraet til at være en anelse bedre på iPhone. Men en blitz til nærbilleder, tror jeg ville kunne gøre rigtig meget. I hvertfald til det jeg bruger sådan et mobilkamera til. F.eks. arbejde og til at dokumentere ting.
Den nye HTC Desire ser ud til at blive rigtig fed. Den har en væsentlig bedre CPU. Den har blitz til kameraet. Og kan klare flash når man surfer på nettet.
Og mon ikke Apple kommer med noget som også sparker mås?
Men personligt ville jeg snuppe Desire som det ser ud nu. (Den er vist på trapperne)
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 1.386
og glemt alt de du læser om hastighed på cpu og jeg-skal-give-dig... HTC tror at en snapdragon processor virker bedre end en separat cpu og gpu (husker i 3dfx kortet). Så lad dem bare leve videre i den verden. Utallige videoer på youtube bakker min påstand op. iPhone ER hurtigere.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
mar 2009
Men den er nok ikke sidste skrig til nettet!
E står for Enterprise eller Erhverv i DK og jeg skal ikke ha en E serie tlf igen!
maj 2009
iPhone virker kanon til det den nu kan. Men er bare begrænset da man skal ud og ind af programmer hver gang man skal noget. Der er det sgu fedt man har det mest nødvendige lige hvor man vil have det på HTC´erne. Og at det kan køre samtidigt. Hvis iPhone kunne det, havde jeg helt sikkert også været på deres vogn, da kvaliteten ellers er kanon.
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 1.386
Når det er sagt, så tror jeg at Android nok skal blive godt, men indtil videre er det en kæmpe skuffelse og desværre så tror jeg også, for HTC fans, at når de endelig har fået styr på det, så kommer Apple igen med noget helt nyt, som så alle er klar til at kopiere
Kald mig bare fanboy, men jeg holder mig sgu til det der virker
maj 2009
Men sløv eller ej, så kan jeg personligt ikke undvære at den kan flere ting på een gang
Kald mig bare HTC fanboy
Ej...kan sgu sagtens se at iPhone er...eller var fede. Syntes bare 3GS er ved at være lidt et "fossil" i forhold til hvad man ellers kunne forvente. Og netop Apple burde kunne gøre det bedre og federe. Det burde de ha gjort da de kom med 3GS´eren. Men de gør det da godt, med det den nu kan. Og glæder mig sgu til at se hvad de kommer med næste gang. For ingen tvivl om det vil sparke røv. Kunne meget vel blive min næste tlf hvis ellers den nu kan noget af det jeg gerne vil have.
mar 2009
Jeg ringer:)
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 33
Anbefalinger til køb af ny mobiltlf...