{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris ved hurtig handel???
  • #1   3. apr 2010 tror mest det handler om opmærksomhed til annoncen.. For hvis man skyder prisen ned med et par 1000 så bliver sælger meget tit fornærmet..

I og med at man skal "af" med varen hurtigt.. så hænger pris og hastighed som regl sammen.

Så .. opmærksomhed tror jeg smiley

• #2   3. apr 2010 Måske skylder han rockere penge.. og hvis datoen bliver overskredet.. jamen så ryger fingeren jo alligevel.. så kan han jo ligeså godt tage de 10kilo ekstra..

• #3   3. apr 2010 det er nok mere for at lokke folk til at slå til nu og her istedet for at vente.

• #4   3. apr 2010 Du har allerede regnet det ud. Det er ligesom alle dem, der skriver "vinterpris", men i stedet sætter prisen endnu længere end når næste sæson begynder, fordi den nu er et halvt år ældre og der i mellemtiden er kommet en ny model på markedet. Hvis nogen hopper på den og tænker: "Ooh, så må jeg hellere købe den inden den bliver dyrere, så er de vist selv ude om det." smiley

• #6   3. apr 2010 det er hollandsk auktion

• #7   3. apr 2010 Ha ha, ret underholdende læsning. Jeg kan heller ikke lade være med at more mig lidt hvis folk vil sætte prisen op på et tidspunkt. Det er jo sælgers valg, men så bliver den nok ikke solgt. Som jeg har sagt hele vejen gennem krisen. Man kan godt sælge hvis prisen er rigtig. Mange tror desværre at deres ting/cykler er lavet af det pure guld. Det sker tit at man får en ny holdning til prisen når man skifter fra sælger til køber....

• #8   3. apr 2010 Sjovt at læse jeres respons på mit, retoriske, spørgsmål.
    Jeg er selvfølgelig udemærket klar over, hvorfor man skriver "pris ved hurtig handel".
    Det undre mig bare, hvorfor nogle mennesker tror at et produkt bliver billigere af at man kommer flyvende med "tanter".
    Det er da, til enhver tid, op til sælger hvad prisen skal være.....

• #9   3. apr 2010 Nu har jeg lige sat min mc til salg med "afslag ved hurtig handel" og er som det lyder meget logisk at jeg giver et afslag hvis køber er hurtigt ude af busken, for som det er i dag er folk tit UTROLIGT langsomme når de skal have penge op af lommen smiley

• #10   3. apr 2010 Det kunne måske også tolkes, som Kim netop siger, at hvis prisen f.eks. er 50.000, men du som køber møder op med 45.000 i kontanter, så er det din... Altså, hvis du har kontanterne med, og der ikke er nogen slinger i valsen fra din (købers) side af, så får du et afslag i prisen...

Der er mange "krejlere" der ynder denne form for "hård forhandling" - At møde op med et bundt 1000-kr. sedler kan få mange til at se lidt anderledes på tingene... Jeg selv har da købt på samme måde, hvor jeg skulle købe en brugt bil til 10.000... Jeg mødte op med 7.500 i kontanter, og bilen var min...

Så måske er det dette, der menes?

• #11   3. apr 2010 Hurtig handel er netop som Kim siger, "Hvis du kommer og henter varen nu, og ikke så meget snak, så får du den til en god pris"

Jeg havde min gamle Ford P7er til salg for 14000,- ingen herregård, men hvad jeg mente den var værd. Køber ringer, snakker, ringer og snakker, og snakker lidt mere. Prisen bliver på intet tidspunkt nævnt. Han kommer da også og kigger på bilen, og siger så til sidst. Jeg har 10.000,- det er hvad jeg KAN give, ikke det han VILLE give, eller det han mente bilen var værd, men hvad han havde af kontanter. Det er sgu at spilde folks tid. Jeg kan også prutte om prisen, men hvis jeg møder op hos sælger, har jeg alle pengene med, også selvom jeg har tænkt mig at prutte lidt. Det andet er fandme at tage pis på folk. Hvis ikke man har pengene, så lad være med at spilde folks tid. Eller tag prutte-snakken smiley Over telefonen.

• #12   3. apr 2010 Vend den rundt:

God pris ved hurtig handel betyder som regel at sælger mangelr kontanterm faderskabssab, dummebøde, bagud med børnepenge You name it - at skrive det er den nemmeste måde i varden at opnå en dårlig pris på:-)

• #13   3. apr 2010 Knud (Vestegnen) J:
    Tja, jeg skylder intet, ingen rockere eller ukendte børn, blot jeg gider ikke alt det snakken frem og tilbage med evt. køber som alligevel ikke lige har råd til at købe når det kommer til stykket smiley

• #14   3. apr 2010 Helt enig knud, og en køber må forventes at spørge ind til produktet han køber, og hvis ikke der skal være nogle spørgsmål til salget skal det være en særdeles god pris. Man køber vel ikke noget man ikke ved om er i orden??

• #15   4. apr 2010 En anden KLASSIKERE (kontant her & nu)
    Hva har man regnet med ellers?

Kommentér på:
Pris ved hurtig handel???

Annonce