906 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
TV Tuner TV Tuner
Jeg ka ikke hitteud af det , alså det med C - T tuner osv i moderne fjernsyn , og bliver sku ikke klogere af at læse om det
De kloge siger mit fjernsyn skal have en C tuner for at feks se Boksning på lørdag , bagi mit fjernsyn sidder der sådan en sprække til at putte en kortlæser i , men er der C tuner indbygget i TVet ?
Det er dette fjernsyn der der er tale om
http://en.kioskea.net/guide/details/906904-samsung-le-32r87bd
0 synes godt om
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 99
Om lige DIN modul har DVB-C MPEG4 eller MPEG-2 eller intet, kan du læse dig frem til i din manual, eller på nettet. Der står ikke noget på det link du skriver.. Men så vidt jeg husker har en r87 kun DVB-C MPEG2, og hvorvidt det er nok for at se boksning aner jeg ikke.. Det ovenstående er under den forudsætning at det er en DANSK model, dvs købt i en DANSK radiohandler. ( expert, fona osv). Er det købt over grænsen, på nettet, eller i bilka, føtex osv. er der ingen garantier for at du kan bruge den indbyggede tuner til noget som helst
jun 2009
Tror at mit TV er parallel importeret , da det indgik i en tuske handel med en kunde , og der skulle opsættes noget via nogen mystiske koder ?
Jeg ser bare TV via dansk kabel tv med 50-60 kanaler og nede ved den lokale udbyder sagde de enten skuille jeg have et kort eller en hel dekoder , kom helt and på om mit fjernsyn havde den C tuner indbygget , og min vildledning skriver intet om den , men jeg kan se hvor meget det vejer og at jeg ikke må se tv i 40 minus grader
jun 2009
Er det rigtig forstået ?
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 99
Men ring lige og hør YOUSEE om kampen kører på en MPEG-2 Eller MPEG-4 kanal.. Mener nemlig kun dit TV har mpeg2.. Men mon ikke de sender den i MPEG-2
Bag på tv'et står tv'ets model kode.. Det er LE32R/ WXXE... Det kan også være / YXE og en masse andre. Og det er faktisk det der afgør om du har dvb-c mpeg2 eller mpeg4.. Men hvis du kan se DR HD uden at bruge en boks, så har du DVB-C MPEG4
jun 2009
Type 20BP32EO
Og jeg takker mange gange for hjælpen for hulen da
TV Tuner