{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Windows Vista og trådløst netværk {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu er det nok ikke det helt rigtige forum, men ville lige høre om der er andre som har haft samme problem.

Jeg har en bærbar med Vista, som efter nyinstallation af Vista'en, finder og opretter forbindelse til min trådløse router uden problemer. Men efter en ca. 14 dages tid, kan den pludselig ikke komme igennem til routeren, selvom den fint kan se routeren - jeg kan bare ikke rigtigt få "hul" igennem.

Efter nyinstallation virker det trådløse netværk fint, men altså kun for en begrænset tidsperiode - så går det koldt igen, uden at der er pillet ved noget.

Nogen som har nogen ideer, om hvad pokker der er galt???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows Vista og trådløst netværk
  • #1   21. apr 2010 Prøv og slukke strømmen til din router, og lad den være slukket i 25 min. Så finder den automatisk en ny IP adressen.

  • #2   21. apr 2010 Tjah... den er slukket hver dag, men den bærbare nægter stadig at gå på nettet, selvom begge dele har været slukket... smiley

    Det skal siges at andre computere fint finder og etablerer forbindelse til samme router samtidigt... bare ikke den her!! Men den kommer fint på, hvis jeg sætter kabel bagi - men den trådløse del er stadig værdiløs.

    Vi mistænkede nemlig routeren som det første, men det virker fint med andre pc'ere... så det bliver næsten nødt til at være noget med pc'en.


  • #3   21. apr 2010 min tager også 2-4 minutter fra jeg started den op til den har forbindelse til nettet....
    Sjovt nok er der ingen problemer inde på den skole jeg læser på, der virker det altid med det samme.

    Får ved opstart en fejlmelding " send from to aplikation fungere ikke" så søger den efter en løsning... og så sker der ikke mere i den sag....
    FÅK VISTA!


  • #4   21. apr 2010 Havde også engang nogle lignende problemer, og der afhjalp jeg problemet ved at gå på nettet og hente en nyerer driver til min router, ved ikke om det var et forsøg værd?

  • #6   21. apr 2010 Vi har tre forskellige vista-maskiner og et par XP og en enkelt windows 7.

    De ryger unden videre på og kører ganske stabilt på nær den ene Vista maskine. Den har tendens til at falde af et par minutter ad gangen nærmes hver eneste aften mellem 21.30 og 22.00 - men så drøner jeg bare over på en af naboernes ubeskyttede trådløse net - og det er ikke nogen vits!


Kommentér på:
Windows Vista og trådløst netværk

Annonce