840 visninger
|
Oprettet:
Baneræs {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Hvad koster det egentligt, at køre på de forskellige baner?
Og så det der grøn, gul, rød klasse, hvad er forskellen.
Er mest interesseret I at vide priserne hos Padborgpark, men alt andet er også iorden
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.225
feb 2005
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 38 Svar: 192
sep 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.225
grøn 20 min, gul 20 min, rød, 20 min og sådan forsætter du en hel dag.
sep 2009
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 244
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 168
Kig hos http://www.team-trackday.com/
Padborg er en lille bane og har vist nok fået lavet baneforløbet om så chikanen ikke er en dødsfælde længere, men er ikke sikker dog... Hvis den ikke er lavet om så ville jeg bestemt vælge Sverige !!!!
Anyway, pas på med at starte op på de hersens banedage... Det er svært vanedannende og så bliver det lidt dyrt !!!!
God tur dog og pas på dig selv !!!!
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 652
Padborg er fin at starte ud på, har selv kørt der mange gange.. Bare man husker det er en banedag, og hverken VM, EM eller DM man kører når man tager chikanen, så skal man nok klare sig, og det er altså heller ikke der vinder sekunderne på den bane.. Desuden har jeg også set mange styrte i chikanen, uden at komme til skade.!
Har vel selv kørt dernede 6 - 7 gange, har ikke haft så meget som et "tæt på" moment i chikanen, men respekterer den også.
Syntes den eneste bane der umiddebart er mindre risko for at komme til skade på i forhold til Padborg Park er Anderstorp, Autoværnene på Mantorp og Knutstorp står også tæt nok på til man kan blive slået til lirekassemand, eller værre..
Hvis du, som jeg forstår det bor tæt på Padborg Park, kan du se deres egne banedage på deres hjemmeside under kørerkurser.
Ellers har du også forholdsvis nemt ved at komme på Oschersleben og Laustitz, som er rigtig gode baner også.
sep 2009
- en anden ting, der står hos padborg park, at man skal afdække forlys og baglys, + sidespejle med gaffa tape? hvorfor? :S
aug 2004
Derudover vil rose dig for dit initiativ, og du kan glæde dig - har selv kørt masterkører, og det er så fedt at se dem der kommer på bane for første gang der bare flytter sig 200% på en dag, og man ved at de er mere sikre motorcyklister fordi de kender dem selv og deres cykler meget bedre.
Det skal dog siges, er det masterkørsel du gerne vil have, hvilket jeg syntes du skal gå efter, er det begrænst, og du skal selv spørge efter det Padborgs bane dage - ivertfald sidst jeg kørte med på deres dag. Det er dog 2 år siden.
Ellers er der Oscherleben med www.bike-promotion.dk 23 - 25 Juli, mener stadig der er plads i grøn klasse, (de kalder den D) og deter en god bane, og med seriøse masterkørere.
Har ladet mig fortælle den ligger 450 km fra grænsen, og skulle bestemt være værd at køre efter.
Ellers laver DKKT.dk også gode masterkørsler, den ene af dem er kørerlærer, så deres arrangenmenter er super for nystartede bane freaks.
Og Sidst men ikke mindst - pas på.. Det kan blive en dyr fornøjelse at tage hul på - det er forbandet vanedannende.
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 674
+ diverse klubkontingenter og så 50-200kr pr træning.
og så veligeholdelse af maskinen.
køre selv og syntes der er det fedeste
sep 2009
sep 2009
aug 2004
Men er du 18 og har kørerkortet, så står alle døre åbne.!
Baneræs