{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baneræs
  • #1   29. jun 2010 Priser afhænger af hvem der arrangere, men regn med ca. 2 til 3k for 2 dage. grøn klasse begynder, gul en midterklasse, rød de rigtig hurtige.

• #2   29. jun 2010 1200 på padborg i alle klasser

• #3   29. jun 2010 Så man køber fx. for 2 dage, en weekend. Og så er der et tidsrum hvor man kommer og kører? smiley

• #4   29. jun 2010 så køre man fx. 3 gange 20 min i timen
    grøn 20 min, gul 20 min, rød, 20 min og sådan forsætter du en hel dag.

• #5   29. jun 2010 Nice smiley tak til jer begge

• #6   30. jun 2010 carstensmc i varde har banedage prøv at kikke ved ham det koster 1000kr

• #7   30. jun 2010 Tag du hellere turen til Sverige, de har altså bare federe baner... Jeg kan varmt anbefale Anderstorp, en super let bane med en 1,1 km. langside. Den er ikke så teknisk krævende og sikkerheden er i top...

Kig hos http://www.team-trackday.com/

Padborg er en lille bane og har vist nok fået lavet baneforløbet om så chikanen ikke er en dødsfælde længere, men er ikke sikker dog... Hvis den ikke er lavet om så ville jeg bestemt vælge Sverige !!!!

Anyway, pas på med at starte op på de hersens banedage... Det er svært vanedannende og så bliver det lidt dyrt !!!!

God tur dog og pas på dig selv !!!!

• #8   30. jun 2010 Hvorfor er det alle Sjællændere hader Padborg Park??
    Padborg er fin at starte ud på, har selv kørt der mange gange.. Bare man husker det er en banedag, og hverken VM, EM eller DM man kører når man tager chikanen, så skal man nok klare sig, og det er altså heller ikke der vinder sekunderne på den bane.. Desuden har jeg også set mange styrte i chikanen, uden at komme til skade.!
    Har vel selv kørt dernede 6 - 7 gange, har ikke haft så meget som et "tæt på" moment i chikanen, men respekterer den også.
    Syntes den eneste bane der umiddebart er mindre risko for at komme til skade på i forhold til Padborg Park er Anderstorp, Autoværnene på Mantorp og Knutstorp står også tæt nok på til man kan blive slået til lirekassemand, eller værre..

Hvis du, som jeg forstår det bor tæt på Padborg Park, kan du se deres egne banedage på deres hjemmeside under kørerkurser.
    Ellers har du også forholdsvis nemt ved at komme på Oschersleben og Laustitz, som er rigtig gode baner også.

• #9   30. jun 2010 Tak smiley

- en anden ting, der står hos padborg park, at man skal afdække forlys og baglys, + sidespejle med gaffa tape? hvorfor? :S

• #10   30. jun 2010 Det skal du på alle baner.. Hvis du vælter er det ikke så fedt med glasskår og lign på banen. Desuden er det forstyrrrende for dem der kører bagved og man kan se dit bremselys, så mister man fokus fra sin egen indbremsning, og linie.

Derudover vil rose dig for dit initiativ, og du kan glæde dig - har selv kørt masterkører, og det er så fedt at se dem der kommer på bane for første gang der bare flytter sig 200% på en dag, og man ved at de er mere sikre motorcyklister fordi de kender dem selv og deres cykler meget bedre.

Det skal dog siges, er det masterkørsel du gerne vil have, hvilket jeg syntes du skal gå efter, er det begrænst, og du skal selv spørge efter det Padborgs bane dage - ivertfald sidst jeg kørte med på deres dag. Det er dog 2 år siden.

Ellers er der Oscherleben med www.bike-promotion.dk 23 - 25 Juli, mener stadig der er plads i grøn klasse, (de kalder den D) og deter en god bane, og med seriøse masterkørere.
    Har ladet mig fortælle den ligger 450 km fra grænsen, og skulle bestemt være værd at køre efter.

Ellers laver DKKT.dk også gode masterkørsler, den ene af dem er kørerlærer, så deres arrangenmenter er super for nystartede bane freaks.

Og Sidst men ikke mindst - pas på.. Det kan blive en dyr fornøjelse at tage hul på - det er forbandet vanedannende. smiley

• #11   30. jun 2010 ellers kan du altid køre cross. 2500kr om årt for licens.
    + diverse klubkontingenter og så 50-200kr pr træning.
    og så veligeholdelse af maskinen.
    køre selv og syntes der er det fedeste

• #12   30. jun 2010 Det lyder sgu godt Allan smiley Og tak for svarene.

• #13   30. jun 2010 Er der en aldersgrænse på det egentlig? smiley - Gætter mig til der ikke er, men kan jo være.

• #14   30. jun 2010 Det kommer an på arrangøren - på Bike-Promotions dage er der folk omkring de 15-16, men det er oftest racerkørere der kører med i løbene, og er flasket op med mini ræs, på firsere og pocket bikes m.m.

Men er du 18 og har kørerkortet, så står alle døre åbne.!

Kommentér på:
Baneræs

Annonce