{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tips til tur til kroatien. valuta
  • #1   8. jul 2010 Hej Teddy
    Har været der 6 gange smiley pengene hedder KUNA og de er ikke med i EU
    men hele vejen derned skal du bruge euro ang kort er Visa ok
    ps skal du veksle dernede er det også bedst med euro ,du kan også veksle danske bare ikke 1000 kr(dem kender de ikke)

    Hilsen Gybel


  • #2   8. jul 2010 Kommer vel an på hvor du skal hen? mht kort og hvad du skal forberede dig på? Deres valuta hedder kuna og er næsten ligeså meget værd som vores, 100DKK = 97 Kroatiske Kuna

    Da jeg tog til Kroatien (halvøen Istrien) for få år siden regnede jeg med at komme til et polsk gråt regnvejrs beton samfund med ruiner efter krigen, da jeg så stod dernede var jeg omringet af hvide strande med krystal klart blåt vand, palmer og 35 grader smiley (Ikke lige hvad man regner med af et tidligere jugoslavisk land)

    Der er massere af ting at se og især hvis man dykker dernede (utrolig rigt dyreliv)

    En ting du (imo) ikke må gå glip af, er at tage en tur nordpå over grænsen til Pojstojnska jama grotterne som er virkelig ENORME drypstensgrotter hvor man bliver kørt rundt i undergrunds tog og med mulighed for at se menneskefisken

    de ting jeg indtilvidere har nævnt er mest sightseeing så hvis det ikke interesserer dig så er der masser af billig sprut og sluts. smiley

    http://www.360cities.net/ Er en god opfindelse hvis du vil se ting / byer / attraktioner inden du tager derned.

    God tur smiley


  • #3   8. jul 2010 menneske fisken?

  • #4   8. jul 2010 en pose sten kan man vel handle for dernede.

  • #5   8. jul 2010 mange tak for info.. billige sluts og sprit bliver begrænset da damen og svigern skal. med så det må vente. smiley

Kommentér på:
tips til tur til kroatien. valuta

Annonce