958 visninger
|
Oprettet:
iPhone 3 GS Vs. HTC Desire {{forumTopicSubject}}
Hva ville i vælge iPhone 3 GS el. HTC Desire ???
Mvh og god køre dag
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 24 Svar: 149
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 65
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 1.385
apr 2005
Følger: 171 Følgere: 168 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 742
. ,,,,....... de mangler nok
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 294
Synes bare ikke at optagelse i HD fungere optimalt med den nye opdatering.
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.442
Desire kan næsten ikke en-hånds betjenes uden at lave fejl og ligger den i lommen og den ringer, kan du næsten være sikker på at du har afbrudt samtalen inden du får den op af lommen.
Hvis du har en Iphone 3GS er jeg klar til at bytte.
Den eneste rigtig gode ting er Dolphin HD browseren, som kører ægte flash - fed ting som mangler på Iphone. Kameraet er også langt bedre på HTC og hertil blitz som fungerer rigtig godt.
Men dagligdagen med HTC Desire fungerer ikke med mig - jeg savner min Iphone.
Man kan sige meget om Apple, men de har squ tænkt løsningerne godt igennem inden inden den kom på markedet.
Mvh
Thomas E
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 163
Mvh Lasse
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.442
Hvis du kan skaffe en 3gs så bytter jeg gerne med en ulåst Desire
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 841
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 104
Nå ja, og så er jeg barnlig nok til IKKE at ville have en Iphone. Men der er jo en god bid "religion" forbundet med denne diskussion.
Ideen med open source tiltaler mig meget.... og ja tak, Apple har været fremme i skoene på den front, men er det ved gud ikke med den massive styring de kører på aps til Iphone.
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
Det kræver bare at man installere et gratis program der hedder Advanced Task Killer og sætter settings til:
• Auto kill level -> Agressive
• Auto kill frequenzy -> When screen off
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
Ydermere findes der et utal af gratis apps, spil m.m til HTC fordi de, modsat apple, tillader 3rd party programmer.
Så i bund og grund står du overfor dette valg.
1. Vil du have en telefon der ikke er noget værd før den er blevet jailbreaket = Iphone
2. Vil du have en telefon der kan alt.... = Desire / Legend
PS: Ikoner og generel udseende på Iphone er så grimt som det kan blive.
Fatter ikke at et firma der sælger vare pga design i stedet for funktionalitet laver så grimt et interface. G'sus X!
jul 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 83
Jeg har selv en iPhone 3GS og er virkeligt godt tilfreds. Andre har HTC og er vildt glade for deres.
Der er nok lige en ting mht apps man skal være obs på og det er at det er super heldigt at man kan få gratis apps til android, for købe-apps kan man åbenbart ikke få lov at få i dk, da markedet er for småt?
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/stadig-lange-udsigter-til-betalings-apps-i-android,lid.11620/
På iPhone kan du få mange gratis apps, men også købe-apps, hvis der er nogle af dem du har brug for.
Så.. Smag og behag - begge parter har helt klart deres fordele, men husk lige at gøre dig klart om der er bestemte apps du absolut gerne vil have adgang til og check om den mobil du ender med at købe også kan levere det du ønsker.
Mht flash, så er der måske 1 gang på 1 år hvor jeg har savnet det, men det skal selvfølgelig med i beslutningen, ligesom købe-apps skal.
Find nu den telefon der passer dig bedst og ikke den "religion" der passer dig bedst.
iPhone 3 GS Vs. HTC Desire