524 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Iphone 3 gs hjælp Iphone 3 gs hjælp
Hej
Jeg har den her Iphone 3 gs, når jeg skal opdatere den så komme der en firkant op hvor der øverst står Itunes Password,, nedenunder er der så en email adresse men det er ikke min men hende der havede den før..er der nogen der hvordan jeg ændre og slætter hendes gamle i Itunes til min mail... jeg har har haft min på engang men nu kommer hendes frem igen,, jeg har oprettet min mail iitunes
God jul og godt nytår
Mvh Jacob
0 synes godt om
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 185 Svar: 799
Hvis du ønsker, at iPhonen skal være helt "din egen" så kan du gendanne den, altså starte forfra med de oprindelige fabriksindstillinger. Det vil slette alle data der ikke er på når man køber den. Så vidt jeg ved, så burde det løse dit problem, men du må ikke hænge mig op på det.
Om ikke andet, så må du bare vende dig til, at rette hendes e-mail til din egen.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 64
ja jeg ved godt jeg skal indtaste min e-mail og adgangskode men i dn kasse der kommer op står hendes mail og den ved jeg ikke hvordan jeg ændre til min... der er ikke et felt som der hvor man indtaster sit password
Mvh Jacob
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 80 Svar: 163
1.Åbn indstillingerne for iTunes ved at vælge iTunes > Indstillinger (Mac) eller Rediger > Indstillinger (Windows).
2.Vælg Enheder.
3.Vælg den enhedssikkerhedskopi, der skal slettes.
4.Klik på Slet sikkerhedskopi. iTunes spørger, om du er sikker på, at sikkerhedskopien skal slettes. Klik på Slet sikkerhedskopi.
5.Klik på OK.
Når du har gjort det, ville det være en god ide at gendanne den. Men tag ny sikkerhedskopi ellers mister du al din data.
Ved ikke hvilken mail du bruger, men bruger du f.eks hotmail eller gmail, kan du lave en exchange funktion, der gør at alle dine kontakter og emails bliver gemt på din mail. Så kan du altid hive det tilbage derfra hvis du mister din data på telefonen..
Håber det gav mening??
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 64
Tak for jeres hjælp men kan sku ikke få det til at virke er nok nød til at gå i en apple shop..
God jul igen
Mvh jacob
Iphone 3 gs hjælp