1.014 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

surround receiver(som kan gemmes væk) surround receiver(som kan gemmes væk)

nogen der kender til sådan noget?

er træt af at se på en stor klods sammen med min DVD, og vil gerne ha noget som f.eks kunne gemmes væk, og så bare med et lille synligt display(eller uden display og bare med en ordentligt fjernbetjening)

vil gerne have god surround lyd, men gider ikke glo på en stor klods.

skulle helst være sådan, at der ikke er noget som helst på væggen, andet end tv, dvd og højtalere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  surround receiver(som kan gemmes væk)
  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 9
    #1   15. sep 2010 Der er også muligheden at finde en IR forlænger/extender, de fåes i mange forskellige kvaliteter og udformninger.. Så er der som JD ! skriver, mulighed for at skjule din reciever i et tv-møbel, eller måske endda i et andet rum..
    her er et eksempel: http://www.avxperten.dk/parabol-tilbehoer/ir-extender/traadloes-ir-extendertransmitter.asp

• #2   15. sep 2010 (link fjernet)

Hvis du har penge nok, eller noget ir link, og i skabet med den, men det får du jo ikke displayet ud af...

Pioneer laver også nogle hvor det hele sidder i subwofferen

• #3   16. sep 2010 Tænkte også selv, at det umiddelbart lyder som om, du ville kunne lide Bose´s surroundløsninger, såfremt du har penge til det smiley

• #4   16. sep 2010 jeg har alle højtalerne, så var egentlig blot ude efter en receiver.

bose er absolut lækkert kram, men ikke lige inden for min økonmiske rækkevidde.

rene, du kommer altid med sådan nogle dejlige svar, har du noget konkret at byde ind med?? altså nogle deciderede bud, som også er til at betale(når nu jeg har sagt at bose er for dyrt)

og at jeg har højtalere til systemet.

• #5   16. sep 2010 Hvis rene skaffer dig et anlæg så får han råd til at smide et sæt nye PVM fælge på sin kværn smiley

• #6   16. sep 2010 jeg bor i lejlighed, som er bygget af beton elementer, så derfor ka jeg desværre ikke "bare lige" smide kabler op på loftet og smide den langt væk i et andet rum. så hvis den skal langt væk i et andet rum, skal både lyd og fjernbetjening sendes trådløst, og det blir vel næppe optimalt.

• #7   16. sep 2010 min thomson receiver som jeg bruger nu, er ganske udemærket til mit behov, omend den snart har en del år på bagen, fungerer den stadig upåklageligt, sammen med et sæt micropod og minipod højtalere, samt en B&W center og sub. ville bare gerne have væggen helt fri for tv møbel og lign. så der kun hang tv´et.

Kommentér på:
surround receiver(som kan gemmes væk)

Annonce