1.681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

yousee tv signal yousee tv signal

Jeg er bestemt ikke nogen haj til tv. Problemet: Yousee har trukket nye stik i alle lejlighederne og stikdåse. Den nye sidder et andet sted end den gamle så jeg måtte bruge en aften på at trække alle kablerne over til den. Nu har vi mere sne på vores tv's! Har ringet til yousee og fortalt det men ja det er så ikke dem der har et problem(mener de). Jeg bruger samme kabler som før så jeg forstår det ikke rigtigt.
Nååå men der har altid været sne/striber på ungernes tv og nu vil jeg se om det kan lade sig gøre at få et ordentligt signal til alle vores tv. Vi har 5 tv's. Som det er nu har jeg bare trukket et antennekabel fra det lokale bygge marked og brugt en splitter her og der for at få det til at nå.
Jeg har så læst at man skal bruge sløjfer og en slutboks til sidst. Så inden jeg skulle bestille nye kabel og bokse læste jeg at man maks kan have 2 tv per linie. Er dette korret? Skal jeg have en antenneforstærker ala denne: http://www.keas.dk/store/comersus_viewItem.asp?idproduct=694

Og så trække et kabel hen til første tv, sætte et sløjfestik i og så vidre til næste tv som så skal have en slutboks.
Gøre det samme igen fra næste udtag i den antenneforstærker?

Som sagt så har jeg 5 tv som skal kobles på.

Håber der er en tv nørd derude:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yousee tv signal
Kommentér på:
yousee tv signal

Annonce