{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen TV kanaler, hvad gør i, streaming osv?
  • #1   22. feb 2016 en antenne på taget.. så kan du se alle licens kanaler "gratis" smiley

  • #2   22. feb 2016 Som #1 skriver, og i Sønderjylland kan du så også få rigtigt mange tyske gratiskanaler. Og vil du betale, så Boxer, jeg er godt tilfreds med dem smiley

  • #3   22. feb 2016 Jeg har i 6-10 år nu været foruden tv signal og kun brugt internettet.. Ikke nogen stream boks eller andet..
    En lille mini/media pc som er sat til tv via HDMI - Som kører alm. hjemmesider osv.

    Der er bunker af sider hvor du kan se det du gerne vil.. Resten kan man kaste håndøre efter og få adgang til.. Som en sæson NFL / Fodbold eller lign. (Selvom de også kan ses på anden vis)


  • #4   22. feb 2016 Hvis ikke du vil have en traditionel udbyder som Stofa, Yousee, TDC, etc, så er der jo mange muligheder for streaming af film/serier - Netflix, HBO Nordic, Blockbuster. Og så en eller anden 'dims' tilkoblet fjernsynet: Apple TV, Chromecast eller lignende.

    I bund og grund synes jeg, at de fungerer ganske fint alle sammen (via min Apple TV).


  • #5   22. feb 2016 De sidste mange år har jeg haft Boxer som egentlig virker som det skal, men da vi derhjemme både har Netflix, Viaplay og HBO har jeg egentlig overvejet at opsige Boxer og spare de 320 kr om måneden.. Det er så sjældent vi ser tv

  • #6   22. feb 2016 DR tv app'en har jo mange gratis f'nøjl'ser.. smiley
    Når man vil, hvor man vil.. smiley

    Vil man ha det over på tv..?
    kan man stikke en ChromeCast op i TV'et ( engangs udgift t en 500 mand)
    Så styres det hele fra telefonen smiley

    Og så er det bare frem med.. smiley


  • #7   22. feb 2016 en chromecast koster kun 320kr;)

  • #8   22. feb 2016 Chromecast lyder som noget jeg skal have kigget på.
    Konen forstår ikke tysk, så alle de kanaler via antennen eller parabol 19 grader øst duer ikke.
    Nogen som kender til den her sides forslag?
    http://gratisstreaming.dk/


  • #9   22. feb 2016 Ikke umiddelbart. Men generelt skal man være lidt påpasselig med alle de gode tilbud om gratis streaming og den slags - tit og ofte får man intet for pengene og de fleste af dem er heller ikke lovlige (den vil jeg ikke forholde mig til - det må folk selv gøre).

    Worst case er du pludselig er trukket for en masse penge.


  • #10   22. feb 2016 Også derfor jeg spørger her inde,

  • #11   22. feb 2016 http://123movies.to umovies.me Altid nogle gode sider med sidste nye film

  • #12   22. feb 2016 Sefilm.net

  • #13   22. feb 2016 Nu når alle de andre svar er givet, som er fine muligheder, så kommer der også lige en her fra.
    Google "letmewatchthis" - den bruger jeg tit både til serier og film, men man skal være lidt tålmodig med links der enten ikke virker og en del reklamer som skal lukkes..


  • #14   23. feb 2016 Er mest til lovlige tjenester, det må gerne koste lidt.

  • #15   23. feb 2016 Ja, som andre siger: En antenne på taget til de gratis kanaler, en chromecast og DR's app, youtube eller lignende på en telefon eller tablet er det mest brugte her i huset. Jeg har så valgt at betale de ca. 50kr om måneden det koster for boxser's TV2 only kort.

  • #16   23. feb 2016 putlocker.is til film og serier smiley


  • #17   23. feb 2016 Her er der også en antenne på loftet, og så et tv2 kort fra boxer.

  • #18   24. feb 2016 Har selv overvejet at skode tv'et da de kanaler jeg gerne vil se altid er med i de store dyre pakker og fordi at jeg ikke ville spare en daddel ved at skifte til boxer og deslige smiley

  • #19   24. feb 2016 Vi har TV fra Waoo hvor Viaplay er en del af pakken.

    Jeg må indrømme at jeg personligt SAGTENS kunne klare mig med viaplay alene.


  • #20   24. feb 2016 Canal digitals "go" har alle de vigtige tv kanaler live. Den synes jeg er langt bedre end viaplay .. Men jeg vil også nødigt leve uden dr1,tv2,news osv..

    Og så sender discovery jo en masse bil,mc og motorgejl smiley


  • #21   24. feb 2016 Og så understøtter både Apple TV og Chromecast jo MotoGP, så du kan ligge på langs og se ræs - andet behøver du faktisk ikke smiley

  • #22   27. feb 2016 Ja i har nogen gode ideer når konen ikke kan sige jer imod gutter smiley men her går den ikke med alle de sportskanaler, jeg elsker billard og bordtennis, som jeg også dyrker, flere typer motorsport er også populært hos mig, dog dyrker jeg ingen af dem.
    Der er sket det at konen har investeret i Yousee, bare sådan lige, hun kan IKKE overtales til at skippe det og hoppe på nogen af alle jeres forslag, det er for uoverskueligt for hende selv at skulle bestemme hvilke serier og film hun vil se, tv kanalernes program skal gøre arbejdet for hende, det er bare så satans dyrt og nu er der et nyt lovforslag oppe til afstemning, det går på om lejere i boligforeninger skal have frit valg eller tvinges til at tage det som foreningen tilbyder, det skulle alt i alt ende med at dem som vil have det hele kommer til at sidde dyrere.
    Jeg synes efterhånden det er tyveri ved højlys dag.


  • #23   27. feb 2016 Så må hun jo bare betale for den kanal pakke smiley

  • #24   27. feb 2016 Det er det hun gør, samt Netflix, tænker hun ser 10 timers tv i stuen, resten i sengen med lukkede øjne smiley
    Hun er så fikseret på den kanal at da det gik op for hende at da tv pakken forsvandt, da ænsede hun ikke vores vaskemaskine var defekt, så efter 3 uger måtte jeg bare købe en ny, kom i går, tv var noget vigtigere for hende.


  • #25   27. feb 2016 Med al respekt Allan, hvis du har en kone der mener at købe tv kanaler er vigtigere end en vaskemaskine. Ja så tror jeg der er noget i skal ha snakket om.

  • #26   27. feb 2016 Hun har sine meninger, de er ikke mulige at rokke ved i mange tilfælde, hun ser ikke realistisk på mange ting, derfor må jeg slå bremsen i mange gange, bare gøre det uden at spørge, som f.eks. indbetalinger til forskellige organisationer der hævder at hjælpe andre mennesker, mens hun selv har underskud måned efter måned, det duer jo ikke. Der går typisk et halvt år, så opdager hun der ikke er underskud mere og spørger så hvorfor jeg har stoppet de indbetalinger, hvor til jeg bare ryster opgivende på hovedet.

  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #27   27. feb 2016 Her kan I hente 2500 kr/år.
    Afmeld medielicensen: https://www.dr.dk/om-dr/licens/afmeld-medielicens-0
    Jeg får et trusselsbrev om året, som uåbnet arkiveres lodret.
    Når de ringer siger jeg at vi ikke har licenspligtige apparater.
    Jeg ser aldrig mere end 10 minutters (D)DR TV før de absolut skal indflette noget propaganda for folkevandring, så jeg skifter i vrede.


  • #28   27. feb 2016 Så når du en gang får afmeldt yousee-pakken på hendes vegne er det bare at sætte en udrangeret bærbar til TV'et med HDMI.

    Den kan så trække en harddisk med film, Netflix, HBO og æde DVD og bluray. Vi sparer vel 250 i måneden herhjemme på at undvære TV, og så er der flere penge til benzin...

    Og ellers må du bare finde på en historie med et permanent overgravet kabel der forklarer hvorfor I ikke længere har signal smiley


  • #29   28. feb 2016 God ide, for der er faktisk en stor regnvandssø nede ved siden af vejen der irriterer mig med sit løben over, det løber ned på en anden mark og slæber vores vej med sig, og har tænkt på at grave et rør ned så vandet kan løbe igennem, ned på den anden mark, MEN der løber Trefors 1 km lange fiberkabel jo også, kan jo ikke være 100% sikker på at de polakker har mærket det ordentligt op, en sige gravet det langt nok ned, så der må man liste redskaberne afsted i slow.
    Det bliver nok svært at overbevise hende om at kablet er gravet over når der stadig er internet.


Kommentér på:
Ingen TV kanaler, hvad gør i, streaming osv?

Annonce