Garmin-ekspert? Fejl efter opdatering Garmin-ekspert? Fejl efter opdatering
Hej.
Ryddede op i dag og faldt lige over min Garmin Nüvi 265, som jeg gladeligt bruger på mc'en om sommeren.
Den skulle da lige opdateres i softwaren på "my dashboard", som så mange gange tidligere.
Efter opdateringen skal den jo lige genstartes og det blev også gjort. Den slukkede dog midt i det hele! Fejl eller ikke mere strøm på den?
Nu vil den ikke starte op eller forbinde til PC'en mere! :o(
Når den starter op og den grønne bjælke er kørt ud og den er ved at være klar, så slukker den!
Ved PC-forbindelse tænder den, venter lidt og genstarter så igen, osv osv....
Tager jeg micro SD-kortet ud, så fungerer den fint igen. Den kan ikke software-opdateres igen, da den siger nyeste version software allerede installeret.
Har prøvet at slette SD-kortet og installere kortet på det igen fra Map Install, men det virker stadigt ikke, så det må være noget i GPS'en.
Nogen der har en løsning? (Udover at ringe til Garmin på mandag - sikkert dyrt!?!)
Mvh
Allan B
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 176
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 280
Der er et flueben til den nye opsætning du lige skal bytte fra gammel opsætnig.
Min garmin gjorde det samme indtil jeg fandt det og klkkede der.
Mvh Stig
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 391
Ringede til Garmin og de mailede en vejledning til mig, men i opdatering af kort på SD-kortet. Prøvede igen bare for at være sikker - virkede stadigt ikke!
Ringede der over igen her til aften.
Garmin: "Så skal den sendes ind til os til rep."
Mig: "-Og hvad koster det så.....?"
Garmin: "Lad mig lige slå det op............... Det koster 765,- kroner"
Mig: "Øhhhhhh....?......!!!!.....? Jeg kan købe en ny magen til med nyere kort og TMC for 699,- kroner!"
Garmin: "Ja, så kan det ikke betale sig at sende den ind?!?"
FÅÅÅRRRKKKKKKK!!!!!!!
Er det sådan Garmin's produkter virker? -Den er ikke engang et år gammel! (Men desværre, så er det jo min egen skyld, da jeg skulle have ladet den helt op inden opdateringen)
Enten bruger jeg den med det lidt ældre kort på enheden (som virker fint) eller også køber jeg en ny magen til, men vil egentlig ikke rigtig smide flere penge i Garmin's kasse! -Selvom holder på MC osv passer til lige den model :o(
Tror jeg bruger den som den er og når der så skal ske noget nyt, så må jeg finde en ny holder og GPS - Måske en Navigon?!?
feb 2009
feb 2009
feb 2009
Men den tager vi lige om noget tid hvis du er intra
feb 2009