{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Returnere varer - hvem skal betale? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en MP4 afspiller over på en internetshop. Den kan tage billeder og alt muligt andet gejl også. Jeg har netop modtaget den i dag. Da jeg pakker den ud er det tydeligt at den ikke er ny, men brugt. Der ligger private billeder på fra tidligere ejer, og skærmen har tydelige brugsridser. På hjemmeisden står der at hvis jeg fortryder købet og ønsker at returnere varen skal jeg selv betale portoen. I dette tilfælde har jeg jo som sådan ikke fortrudt. Jeg har bare fået en vare der er brugt og ønsker at få den ombyttet til en ny. Kan de pålægge mig den ekstraudgift (porto)fordi de har sendt mig en brugt vare? Jeg ved godt det ikke er meget, men det er bare princippet i det.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Returnere varer - hvem skal betale?
Kommentér på:
Returnere varer - hvem skal betale?

Annonce