{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.804 visninger | Oprettet:

problem med start på havetraktor??? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, først glædelig jul smiley

Jeg har en havertaktor som har ret svært ved at starte. Hvis jeg drejer nøglen kører starteren kun lige så meget rundt at "svinghjulet" rører sig ganske lidt. Så kan man gentage det flere gange og være heldig at den så kan køre én hel omgang hver gang nøglen drejes og så skal nøglen drejes igen og igen og igen og til sidst kan den så dreje det så meget at den starter... hvis man er heldig. Der virker altså som om at den ikke får strøm nok, også selv om batteriet er 100% opladet.

Så jeg tænkte at det måske alligevel var en celle i batteriet der var klappet, men det er det samme selv om jeg sætter startkabler på fra bilen.... når man drejer nøglen flakker lyset på bilen, men starteren kan næsten ikke trække motoren rundt:-/ Hva pokker er der galt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med start på havetraktor???
Kommentér på:
problem med start på havetraktor???

Annonce