3.956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Parkering af lastbil med autotrailer Parkering af lastbil med autotrailer

Nøj - hvor er jeg træt af min nye nabo som har et redningstjenestefirma med en FIRMA - adresse et helt andet sted end på vores lille villavej: Alligevel så holder der nu en "last"bil (u 3500kg) m autotrailer, en kassevogn og en firhjulstrækker parkeret ved hjemadressen. Skal lige bemærke at de holder på vores vendeplads - jeg har faktisk gjort opmærksom på at det måes man ikke - hold da op, det var ikke populært og holdt kun i kort tid!!!!
Jeg er blevet meget dygtig til at bakke smiley
Nej - HJÆLP - hvad gør man

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkering af lastbil med autotrailer
  • #1   9. mar 2011 Holder i vejen ! ! !

• #2   9. mar 2011 Har i ikke en grundejerforening, og hvad står der evt i div servitutter for området ??? Det kunne være noget med max 2 indregistreret kørertøjer pr matrikel.. eller lignende !!

• #3   9. mar 2011 Træk på skuldrene og sig pyt - det er ikke værd at bruge dine kræfter på

• #4   9. mar 2011 Du må kun holde på en villavej med lille bil Og ikke lastbil selv om den er under 3500 kg
    Og Så skal han holde på FIRMA adresse med sine biler..

• #5   9. mar 2011 Bare meld ham,det gør jeg når der holder firmabiler på vores parkeringsplads,så vi ikke kan få plads (privat parkerings plads)

• #6   9. mar 2011 Derfor hvis det er for svært at holde der fordi man kan komme til at holde i vejen , så løser probleme sig selv , det var jo ham der ikke kunne holde kammertonen

• #7   9. mar 2011 Skriv en anonym mail til SKAT..

"Øhh.. Han køre rundt med bilen fuld af unger m.m.m."... c",)

• #8   9. mar 2011 Jeg vil da foreslå, at du anvender din energi på noget bedre.

Du kan muligvis tvinge din vilje igennem, men så kan jeg garantere dig for at mulighederne for noget der bare ligner et ordentligt naboskab er pist-væk!

• #9   9. mar 2011 Syntes man skal ordne det i mindelighed. Pil ventilerne ud af dækkene og læg dem i en kuvert som du sætter under vinduesviskeren.

Det bliver han glad for smiley

• #10   9. mar 2011 Casper L
    ja helt sikkert smiley

• #11   9. mar 2011 Knud (Ølstykke) J
    Skrevet: 09-03-2011 21:26:30

Jeg vil da foreslå, at du anvender din energi på noget bedre.

Du kan muligvis tvinge din vilje igennem, men så kan jeg garantere dig for at mulighederne for noget der bare ligner et ordentligt naboskab er pist-væk!

Det er nu heller ikke skide smart og nabo venligt som ny nabo, at smide sin vogn park over hele villa vejen/vende pladsen.
    Jeg ville dog lige snakke med de andre naboer og hører om de også var generet af det og så tage den derfra.

• #12   9. mar 2011 Bilen er formentlig på gule plader og hvis firma adressen ikke er den samme som hans hjemmeadresse, har han brugt sin bil til privat befordring for at komme hjem.

Det er ulovligt. Og kan anmeldes.

• #13   9. mar 2011 I min verden

Anmelderi er simpelhen noget af det værste der findes ! ! !

• #14   9. mar 2011 Hvis det er mandens eget firma som kører med døgnvagt og han har vagten! må han gerne tage sin bil med hjem da han skal være klar til at køre og dermed faktisk er på arbejde selvom han sider hjemme. Og en Lastbil UNDER 3500kg er jo bare en alm. bil som han gerne må parkere på en villa vej så fremt der ikke er andet der spiller sig ind.

Men!! nu skriver du at du er BLEVET god til at bakke! så er problemet vel løst smiley

• #15   9. mar 2011 Jesper H: det er ikke så nemt at finde ud af om bilen er en privat bil eller firmabil. tilfældigvis køre jeg i en bil som er på gule plader, kan du derved konkludere om det er lovligt?

En anden ting er at den kan sagtens registeres med 1/2 firma 1/2 privat bil, og så er det lovligt at bruge den til og fra arbejde. En anden mulighed er at han har en form for døgnvagt til at hente biler og så er det også lovligt.

Jeg ville se genmen fingre med det, etv fortælle ham at de ikke holder helt hensigt mæssigt. at skrive til skat/piloti eller andet vil kun gøre ondt værre, så kommer der da først problemer. For alle laver noget ulovligt ind i mellem, og naboer der bare venter på en undskyldning for at pisse den anden af, det er da ikke særlig fedt.

• #16   9. mar 2011 Jeg kan da godt forstå du er ireteret, hvis han bruger vendepladsen, og det giver dig problemmer!

MEN spørgsmålet er vel hvor stort problemmet er.
    Jeg ville endnu engang tale med Nabo, og sige, at det ikke er i orden, og at han bedes parkerer mere hensigtsmæssigt!

Alt det med anmeldelser, bringer aldrig noget godt med sig.. små hjerner, små kortsigtede fornøjelser.. (som at tisse i bukserne.. varmer nu MEN...)

En god tale, afslappet, plejer at kunne få de fleste til at makke ret (hvis man finder en mulighed, der kan komme begge til gavn)..
    MEN det er klart, holdeer han, så du IKKE kan komme ind, og ikke vil flytte sig. JA så er det ulovlig parkering, og det SKAL Polisen hjælpe med (og det gør de i øvrigt også) oftest ved at banke på hos personen, forklarer problemmet venligt, og bede ham løse det. MEN det bliver folk jo knotne over, så det er sidste udvej!

• #17   10. mar 2011 En virkelig lorte situation!!, og du ender med garanti som "brokrøven", af den simple grund du ikke vil bøje nakken for en som ikke aner hvad normale omgangsregler med andre mennesker er.... Det sker så tit

Kim.

• #18   10. mar 2011 Gå nu ind og bank hos din nye nabo, tag et par kolde med, og fortæl ham pænt hvad du/i synes om hans parkeringer og prøv så at finde en løsning.
    Det med anmelderi kan varmt anbefales at IKKE gøre, det giver bare bagslag næste gang du kommer til at slå en skid forkert.
    I skal sikkert leve med manden som nabo i mange år, så få dog det bedste ud af det, og det får man som regel med en kold over hækken smiley

• #19   10. mar 2011 Ps. Jeg taler af erfaring.
    Har haft den samme nabo i 16 år, og vi er stadig ikke gode venner.

• #20   10. mar 2011 Meld idioten lige på stedet.

og det ville jeg gøre hver eneste gang, den bil holdt det...

uanset naboskab, han har jo valgt at han vil skide på dig,

• #21   10. mar 2011 Køb en læs sand og få læsset af der hvor han holder !!!!

Det er gas .. Det er bedst hvis i får snakket om det på en ordenligt måde
    Der er mange muligheder men det er dog det rareste hvis man stadig har et godt forhold til sine naboer

• #23   10. mar 2011 Læg et hestehoved i hans seng.. det virkede i Godfather..

• #24   10. mar 2011 Mirza.
    Det er de stoppet med,, Vægtfylde.. "du ved" smiley

• #25   10. mar 2011 nårh ja det sgu rigtig hehe.. prøv med et hønsehoved

Kommentér på:
Parkering af lastbil med autotrailer

Annonce