454 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

lejlighed i Århus.. HJÆLP!!! lejlighed i Århus.. HJÆLP!!!

Hej, ville høre om ikke nogen af jer rare mennesker på MCG kunne hjælpe med at finde en lejlighed i Århus, til mig og min kæreste! har nu igennem 1,5 måned været medlem af bolig portalen, bolig basen og div andre boligsider, uden så meget som en tilbagemelding på alle ens henvendelser - hamrende frustrerende..
alle man spørger siger, at man skal kende nogen, som er ved at flytte ud eller ved de overvejer at flytte ud... -og der tænkte jeg, fra en motorcyklist til en anden, så kunne man jo gøre forsøget, og håbe på det bedste.

vores budget er: optil 7000 incl forbrug (7500 hvis det er virkelig godt) det skal helst være en 2,5 værelses (altså med mulighed for lille kontor, da hun skal til at studere) eller 3 værelses, gerne over 60 kvm.
vi er begge ikke rygere og holder ingen dyr...
håber virkelig nogen kan hjælpe med en kontakt, så vil vi være evigt taknemmelige.. vasker gerne en MC for hjælpen! smiley

Anders og Christina

ps spørg hvis der skal uddybes flere ting om os.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejlighed i Århus.. HJÆLP!!!
  • #2   17. jun 2011 jo tak, det er vi klar over, men der skal man være studerende i Århus, hvilket hun ikke er sikker på, og så bliver man smidt ud igen...

det handler jo bare om at nogen, har hørt om nogle der snart flytter ud af deres lejlighed, så kunne vi jo overtage den.. og jeg lover vi er helt normale, ingen freddy krüger, eller noget!:)

Kommentér på:
lejlighed i Århus.. HJÆLP!!!

Annonce