5.573 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Tatovering af indersiden af underarmen Tatovering af indersiden af underarmen

Halløj

Skal snart ha lavet en tatovering på indersiden af underarmen. Hvor smertefuldt er det??

Bare til info, så skal den laves under alle omstændigheder og har også en på ryggen, skulder og rundt om en overarm. Er bare interesseret i at høre hvad folk syntes...:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering af indersiden af underarmen
  • #1   18. jul 2011 Det gør ikke mere ondt end som på indersiden af overarmen..

• #3   18. jul 2011 Nu er folks smertetærskel jo forskellig. Jeg synes nu heller ikke at det er specielt smertefuldt, og er tusset mange steder på kroppen.
    Selvfølgeligt gør det mere ondt nogle steder end andre.

Jeg synes at direkte på muskler, og knoglerne gør mest ondt.

Har dog endnu ikke følt en smerte, der kunne få mig til, IKKE at blive tusset.

God fornøjelse. Skal selv ned og bestille tid til både konen og mig selv. Glæder mig allerede til at mærke nålen. smiley

• #4   18. jul 2011 Jeg har lige idag fået lavet min inderarm..
    har også min overarm, i forhold til overarmen går den lidt mere ondt.
    men det er til at holde ud.
    tæt på armhulen er den også lidt kedelig

men bare klø på?
    det er jo ikke smerten der afgør hvor du vil have en tattoo?

• #5   18. jul 2011 jeg syntes det gjorde nas en overgang
    min kone har lige fået lavet en og hun siger bare prøv at føde en unge så får du smerte at føle

• #6   18. jul 2011 det gør mindre avs end bagsiden af overarmen.. Men jo... det kan da mærkes...

• #7   18. jul 2011 Når nålen kommer ned ved hånden hvor senerne kommer frem, så kan det godt mærkes. Ellers er det ikke noget at skrive hjem om smiley

• #8   18. jul 2011 Citat:

"
    Bare til info, så skal den laves under alle omstændigheder og har også en på ryggen, skulder og rundt om en overarm. Er bare interesseret i at høre hvad folk syntes...:-)"

Hvad er det her - en eller anden form for ekshibitionistisk masochisme????

• #9   19. jul 2011 Længst nede ved håndleddet kan det godt mærkes i nerver ud til hånden, men ellers er det slet ikke slemt smiley

• #10   19. jul 2011 du kan få noget stads til a smøre på armen der er mildt lokalt bedøvende hvis du ikke er så god til smerte, mener det hedder emla

• #11   19. jul 2011 Tak for jeres indlæg..

Som jeg skrev skal den laves under alle omstændigheder og er ikke bange for smerten, så skal heller ikke smørre mig ind i noget..

Var bare interesseret i at høre folks mening..:-)

Kommentér på:
Tatovering af indersiden af underarmen

Annonce