{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

ØV øv - jeg bidrager til staten. {{forumTopicSubject}}

Nå - ja så gik den ikke længere, næsten 5 år uden bøder.

Lang tur hjem fra Falster, næsten hjemme, træder lidt for meget på sømmet, og så stod de der sku med laser eller radar, eller hvad det nu er. målt til 110 mellem holstebro og struer. 1500 bobs plus et lille klip.

En gang skal jo være den første - surt er det, men shit happens.

Nogle andre der blevet taget igår ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV øv - jeg bidrager til staten.
  • #1   25. jul 2011 Det er sku da sur røv Kenneth er du klar over hvor mange kasser øl du kunne have købt for de penge men som du selv siger shit happens. he he

• #2   25. jul 2011 Jeg har stadig nr 2 bøde til gode og den første fik jeg i 83

• #3   25. jul 2011 Ja, sur røv, men jeg elsker nok folk trækker på skulderen, og siger, den var jeg selv ude om.....

Har nu også klaret frisag i tæt på 5 år (når man ikke tager en uden hjelm bøde, på egen vej med!!) OG det er også en bedrift.

Der går jo stort set ikke en dag, hvor politiet på et eller andet tidspunkt, kunne uddele et klip, eller værre til en....

• #4   25. jul 2011 Puha ja, der sker jo smiley

Min søde bøde der var jeg 19, så godt og vel 8 år siden... men man har da undgået mange alligevel, selvom man ikke har kørt lige pænt altid.. men man ved jo risikoen er der smiley

Håber du beholder de 2 sidste klip i behold smiley

• #5   25. jul 2011 Tog en på 1000bobs i forrige uge for at pisse på gaden, uden at gøre det. Fik ad vide at hvis jeg var utilfreds, så kunne jeg tage den i retten. Går normalt ind for at tage imod sin straf når man har gjort noget forbudt, meeeeeen må da indrømme politiet ikke er i specielt høj kurs hos mig lige p.t..

• #6   25. jul 2011 Så tag den i retten Hyldgaard!

• #7   25. jul 2011 jeg er lige sluppet af mine 3 klip her for nyligt, så nu har jeg kun et tilbage

men pengene kunne jeg da godt have brugt på noget andet, så det husker man bare fremover

men skidt med det, bare kør efter 30% grænsen

• #8   25. jul 2011 Ja man ligger jo som man har redt smiley - og ja, det er rigtig mange kasser øl smiley - det er lige før jeg græder ved tanken smiley

håber også jeg beholder de sidste 2 klip smiley - og om 3 år er tavlen ren igen smiley

• #9   25. jul 2011 Det er bare i orden Kenneth og pas nu godt på dig selv og pappet

• #10   25. jul 2011 Will do smiley

• #11   25. jul 2011 Jesper L S, er det ikke bare at be om at få sagsomkostninger oven i bøden? jeg har ikke været igennem den før, så aner ikke om man har en chance. Men kunne da forestille mig det ville blive ret svært for mig at overbevise nogen som helst om at jeg er uskyldig, når der er to betjente der er overbevist om de så mig gøre hvad de nu gav mig en bøde for.

• #12   25. jul 2011 Ja, det kan være dyrt at skifte til en størrere mc smiley Men trod alt godt det er et 1-tal der står i starten af tallet smiley

• #13   25. jul 2011 kun 1500 det er billig, min sidste bøde var på 8000 og 3 års betinget.

• #14   25. jul 2011 Jesper J - Hehe ja, men den stod nu hjemme i garagen smiley

Det var i Celicaen, havde været på Falster en hel uge på ferie.

og skulle møde idag kl. 7 - Så vil man gerne hjem til sidst.

• #15   25. jul 2011 Det kan jeg sku godt følge dig i Kenneth

• #16   25. jul 2011 Tak smiley

• #17   25. jul 2011 He he. Har selv kun 1 bøde og den blev lagt i Norge. 11 kmt for hurtigt i en 80 zone. Pris....................3895.- norske kroner. Tal så lige om et øv øv smiley

• #18   25. jul 2011 Fy for den smiley

• #19   25. jul 2011 Det er ikke et spørgsmål om hvor mange bøder du hiver hjem, men hvor store de er smiley

• #20   25. jul 2011 sur røv.. gi den gas, he he mvh hc

• #21   26. jul 2011 Hyldgård
    Selvom du hiver den op til dommeren, så kommer du til at betale. Policen lyver gerne for en domsfældelse, men gå derop alligevel, så er de to røvhuller ikke på gaden den time smiley

• #22   26. jul 2011 Dét havde jeg nemlig godt på fornemmelsen, og jeg har desværre ikke dybe lommer nok til at betale sagsomkostninger for at holde de to r******er fra gaden den tid det nu ville tage.. må bare æde den og surmule et par dage smiley

• #23   26. jul 2011 Sagsomkostninger?
    med mindre noget er ændret i loven, er det gratis at prøve en sag i retten.
    husker jeg rigtigt, har vi i DK
    lovskaberne,
    dem der dømmer
    dem der udfører!

Politiet udskriver bøder, faktisk på forventet efterbevilling, hvorfor man da altid kan tage en bøde i retten!!

I retten, må der IKKE være tvivl om at din skyld.

Jeg har taget flere sager i retten, og altid frikendt MEN det er værd at bemærke, at jeg enten VAR uskyldig, eller voldsomt uretfærdigt behandlet af de betjente der stoppede mig!! (en for hjulspind, på våd vej, på en rist, med en pickup med baghjulstræk!)
    En for at køre på striben (faldt på at betjenten IKKE havde bidt mærke i om jeg havde foretaget hyppige vognbane skift, hvilket jeg med sikkerhed IKKE havde, for så kører jeg ikke frem!!! så den blev afvist!

En for fart. De havde ikke en måling af mig.. MEN da jeg sagde ham imod, blev han hidsig, og truende.. OG jeg fortalte i retten om hans opførsel, fortalte at JO jeg havde kørt lidt for stærkt (90 på MC, hvor jeg måtte køre 70) MEN at han IKKE havde målt mig, men bare anslået, at jeg mindst kørte 100!! OG at han var direkte uforskammet og provokerende...

Jeg taler ALTID pænt høfligt og roligt!!! DET ligger en dommer tilsyneladende vægt på. JEG tror at de delvis dømmer en ved første øjekast, SÅ jeg er på fra første sekund, ikke noget med at være fræk, grim i sproget. MEN ens indignation, skal skinne igenem, der må ikke være tvivl om at man er blevet uretfærdigt behandlet!!!

SÅ er resten op til dommeren. OG husk, han/hun var IKKE tilstede, og lytter derfor grundigt til din og betjentens ord.

Så betjenten dig kun bagfra, kan han ikke have set slanten ude. DET allene, sår tvivl... Der kan have været vådt i forvejen, de kan ikke bevise andet!!! OG som du siger her, du har IKKE gjort det!

• #24   26. jul 2011 SÅ i retten, ville jeg jo spørge betjenten direkte, om han så dig urinere, og hvis hans svar er JA, så få forklaret PRÆCIS hvad han så!!! og hold ham fat på at han kun kan have set dig bagfra!! ERGO kan han vel ikke have set dig URINERER, men i en position, som han TOLKER som urinering! og det efterlader tvivl, hvad der må være i sagen, da du har sagt, du ikke gjorde det!

• #25   27. jul 2011 mit liv begyndte først her til sæsonstart på en R1
    og den ku jo trække 2 måneder efter havde jeg taget køreprøven og 1 måned efter blev det tager igen i 6 måneder smiley
    ubetinget..

hehehe
    venter jeg bare på papir fra politiet om fra hvilken dato jeg ikke må køre mere

æv æv

• #26   27. jul 2011 har du bøder du ik kan trække fra i firma jamen så køber du bare for f.eks 5000 kr frimærker.. dem kan du jo trække fra i firmaet.. og frimærker er valuta her i dk så når de er trukket fra leverer du dine frimærker ind og få pengene igen= nu har du fået dine fart/p bøder trukket fra i skat hehehe

• #27   27. jul 2011 Jesper L S, tak. De "flinke" politifolk sagde jeg kunne prøve mit held i retten hvis jeg var utilfreds, men at jeg ville hænge på sagsomkostninger hvis jeg tabte. Jeg har aldrig været involveret i en retssag, så hvad ved jeg. Vender den lige med en ven der er advokat, men har klart mere mod på det nu smiley

• #28   28. jul 2011 Det første klip der trækker man bare på skulderen, 2. klip så begynder man at få nederen på, men det går over efter et par uger, og så kører men som man plejer, efter forholdene smiley

• #29   29. jul 2011 Hyldgaard, jeg ved ikke om der er noget jeg har misforstået, men har endnu ikke tabt en sag, og de dommere, jeg har mødt, har været flinke!

Hmm, utroligt som ens hukommelse er dårlig, jeg havde da en stor sag for ca. 15 år siden, lastvogn uden bremser, rådhuspladsen, myldretid, jeg var ansat i firmaet dagen før, og fik lavet skader på 16 køretøjer.. DER erkendte jeg min skyld, i en studehandel, og beholdt derfor mit kørekort!
    (dvs. jeg kæmpede ikke til den bitre ende.)

Omkostningerne betalte min fagforening! MEN husker det alligevel som 5 møder med egen advokat, og 2 retsmøder plus noget tlf. til ca. 25.000 jeg ved ikke om der var noget ekstra med der!

• #30   29. jul 2011 Jeg for som regel kommunen til at betale mine bøder og min køreundervisning pga special revalideringordning..... Det kræver desværre bare at jeg tager selv den mindste forseelse i retten.... Så i mit tilfælde koster det statskassen "kassen" hver gang de giver mig færdselsbøder, hvilket jeg har prøvet at fortælle dem...... Hvis de var smarte ville de lade mig være i fred....

• #31   29. jul 2011 Keyser Nielze _ :
    Jeg håber du har glemt et par smiley'er i det indlæg der! Ellers kan du godt se at få dig en avisrute smiley

Kommentér på:
ØV øv - jeg bidrager til staten.

Annonce