1.016 visninger
|
Oprettet:
hvorfor møder jeg aldrig sådan en flok tøzer {{forumTopicSubject}}
hvorfor møder jeg aldrig sådan en flok tøzer, på den lokale tank...
http://www.youtube.com/watch?v=aPrmgOjW-Dw&feature=fvwrel
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.154
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.670
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.500
begge fødder på jorden , hmmmm de ser ud som om de kører hurtigst når de er parkeret
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.067
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.500
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 348
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.588
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.938
I natten er alle katte grå !!
For mig var det en flok forvirrede kvindfolk, der var ude at gå med deres motorcykler.
;O)
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
I stedet får vi serveret lædderhudspiger på pink cykler... pfff
*skrevet med et glimt i øjet*
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.225
nov 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 276
Nu må du ikke skære alle danske kvinder over en kam. Der findes også nogle der er til leg, pjat og MC.:o)
Personligt drømmer jeg om at wheele ud af roskildevej på en brutal lyserød Haya Busa, og drømme har man jo lov at ha' *LOL*
Peter Stenøse :o)
Jeg synes også det er lækkert med bikinibabes på MC. Men I.R.L.
er det både upraktisk,koldt og uforsvarligt.
Som quinde er det sq lidt svært at bevare det sexede feminine look,
når man bliver hældt ned i en tung læderdragt med hoftepuder,knæ,albue,skulderbeskytter,rygskjold,nyrebælte m.m.
Styrthjelmen bevirker man får morgenhår og make-up'en tværet ud.
Sidst men ikke mindst de stive stive støvler, som umuliggør en naturlig gang. :o)
Busa min ven:o) Tak for dit indlæg :o)
Do I need to tell, that I like the pink one ?
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.444
: )
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 793
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 9 Emner: 131 Svar: 370
Rene
Kan ikke være mere enig, perfekt skrevet
jul 2009
Godt ord igen, men som du selv siger. Man har vel lov at drømme
jul 2009
Jeg respekterer din holdning men nu kender jeg ikke dine venner, som du beskriver dem så lyder de til at de ikke har support fra deres koner/kærester/partner/whatever til at køre på MC.
jeg ved ikke om du hentyder til at de ikke ønsker manden kører MC eller om det er at han prioriterer at have en fritidsinteresse som ikke involvere dem.
Hvis det er den sidste så tænk lige lidt over denne her...
Tid er jo en sjov ting, for hvem skal have mest af den? skal manden have det meste af fritiden til at drøne rundt på sin MC og lege drengerøv eller skal kvinden have mest tid til at tage ud med sine veninder eller lign. og lege tøserøv?
Vi lever i et samfund hvor tid bliver målt, ja man kan jo næsten ligefrem sige at der handles med tid. Vi arbejder de lyse timer væk, vi bruger de mørke timer til at passe familien og sove. Når det så bliver weekend så har vi ca. 16 timer med lys og resten er mørketid hvor familientraditionerne som spisning, oprydning og sovetime for børnene begynder.
Så hvem skal have de 16 timer, skal manden ligge beslag på dem til 16 timers ræs rundt i det danske land mens konen sidder hjemme holder øje med at ungerne ikke laver ballade eller skal man deles om tiden således kvinden får lidt tid for sig og manden lidt for sig. Men der skal jo også bruges tid til at vedligeholde partnerskabet og familielivet (være far/mor for sine børn).
Hvad de enkelte prioriterer, det er jo forskelligt, men det er fanme ikke meget tid vi har til alt det sjove før børnene bliver store.
Nu er det ovenstående tegnet skarpt op men budskabet i det hele er at vi ikke har meget tid og der er 2 om at bestemme hvad tiden skal bruges til, med mindre det er Alpha-han og undersåt forhold som definerer familien.
Er det derimod et forhold med gensidig respekt for hinanden interesser så vil den smule tid der nu er til fritidsinteresser blive respekteret af hinanden og der vil blive "budgeteret" tid til at begge parter får lidt tid til dette.
Når man får børn så bliver fritidsinteresser automatisk skåret ned til benet, når vi snakker tid.
Min prioritering er jo som sagt at når børnene er små, så må drengerøven i mig nedprioriteres, for der er andre at tænke på end mig selv, og jeg er ikke mandschauvinist nok til ikke at ville dele børne byrden med min kone.
Jeg syntes lige jeg ville tage din generaliserende holdning op da det jo er nemt at smide "lort" ud i et forum eller nærmere skarpe optegnede holdninger, som du jo er god til
Retorikken i sidste spalte skal tages med et smil på læben
jul 2009
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 259
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 798
Tja, det er jo sådan livet hænger sammen for de fleste af os med små unger... Ikke at det er noget skidt, for det synes jeg nu ikke det er.
Vi fik lige det hele oven i hinanden, hus, lille baby osv. Og hold da helt kæft, der er konstant noget at se til. Hvis det ikke er en ble der skal skiftes eller den lille igen har væltet mine fine højttalere i stuen er det huset der lige trænger til at blive shinet hist og her. Så mange planer, så lidt tid til at udleve.
Og, ja. vores weekender bruges på at nå alle de daglige ting vi ikke nåede i løbet at ugen, eller få sovet en ekstra time eller to, da man har rendt oppe den halve nat med en syg unge og er komplet baldret den efterfølgende arbejdsdag. Hvis der da ikke er familieræs eller børnefødselsdage, hoppeborgs-fest på den lokale stadion, mini-zoo og trekants-madder. Så står man der bundet på hænder og fødder, er 100% integreret i alt dette, og gud nåde og træste dig hvis du kom til at snakke med en anden fader om MC, så står damerne sku næsten i kø for at fortælle dig hvor uansvarlig du er. Amen for helvede... Og det er jo ikke engang løgn.
MEN, når vi så endelig har en lørdag hvor man så kommer afsted med en flok gutter... Det er det hele værd, så sætter man altså pris på det. King of the jungle
Men så nyder man sku også dette. Vi har jo trods alt selv sat os selv i den situation, og når alt kommer til alt, er der nu mange andre bedre ting end MC i denne verden. Men den frie tid på 2 hjul er ikke noget jeg vil miste, medmindre jeg var absolut nød til det.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.492
"Og nu tror jeg ikke du vil møde ret mange af sådan nogle i dk husk de dansker kvinder gåre ikke op i pjat og leg,, de er ja skal vi bare sige det lidt røvyge..."
jul 2009
Jeg er helt enig, lige den pointe jeg ville frem til
Dog har jeg ikke selv oplevet at der bliver kigget skævt til en hvis man snakker MC, der er fuld support herhjemme på den front.
Men ellers lyder mit liv lidt som det du beskrev der. Hektisk, masser at se til og alt for lidt tid til det hele.
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 798
Var nu heller ikke på hjemmefronten der ikke er forståelse for MC, det er der skam, men mere de alt for mange politiske korrekte pædagog damer til omtalte sammenkomster...
hvorfor møder jeg aldrig sådan en flok tøzer