{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor møder jeg aldrig sådan en flok tøzer
  • #1   17. aug 2011 "those? are the weirdest looking kitchens I've ever seen" smiley Haha smiley

• #2   17. aug 2011 nice ninja i pink smiley

• #3   17. aug 2011 egentlig glad for vi ikke møder dem hver dag !!!! start , fuld gas ... reaktionstid , tjekke støtteben mindst 3 gange , slå visir ned .... pause gas .. NÅ ja GEAR KLLLOOONNK
    begge fødder på jorden , hmmmm de ser ud som om de kører hurtigst når de er parkeret smiley

• #4   17. aug 2011 Koblinger er dyrere i danmark!! smiley

• #5   17. aug 2011 hahahahaha

• #6   17. aug 2011 Stakkels koblinger

• #7   17. aug 2011 hehe man kan godt se at en ninja ikke koster meget derovre.... men den fedeste lyd i videoen er da gs 500rn

• #8   17. aug 2011 Sexy girls ??????
    I natten er alle katte grå !!
    For mig var det en flok forvirrede kvindfolk, der var ude at gå med deres motorcykler.
    ;O)

• #9   17. aug 2011 her forventede jeg et eller andet i bikini eller mindre på nogle fede cykler.

I stedet får vi serveret lædderhudspiger på pink cykler... pfff smiley

*skrevet med et glimt i øjet*

• #10   17. aug 2011 hehe.... man kan ligefrem mærke, hvordan ppladsen forlades med en heftig lugt af brændt kobling, hængende i luften.

• #11   17. aug 2011 Jeg troede de ville lave en stor burn out, men nej det var en stor burned clutch.

• #12   17. aug 2011 Rene J :o)

Nu må du ikke skære alle danske kvinder over en kam. Der findes også nogle der er til leg, pjat og MC.:o)

Personligt drømmer jeg om at wheele ud af roskildevej på en brutal lyserød Haya Busa, og drømme har man jo lov at ha' *LOL*

Peter Stenøse :o)

Jeg synes også det er lækkert med bikinibabes på MC. Men I.R.L.
    er det både upraktisk,koldt og uforsvarligt.

Som quinde er det sq lidt svært at bevare det sexede feminine look,
    når man bliver hældt ned i en tung læderdragt med hoftepuder,knæ,albue,skulderbeskytter,rygskjold,nyrebælte m.m.
    Styrthjelmen bevirker man får morgenhår og make-up'en tværet ud.
    Sidst men ikke mindst de stive stive støvler, som umuliggør en naturlig gang. :o)

Busa min ven:o) Tak for dit indlæg :o)

Do I need to tell, that I like the pink one ?

• #13   17. aug 2011 (o: ~ M@mm@ Ros@ ~ :o) S

: )

• #14   18. aug 2011 de sku nok lige snakke færdig smiley

• #15   18. aug 2011 Ubanviking
    Rene

Kan ikke være mere enig, perfekt skrevet smiley

• #16   18. aug 2011 (o: ~ M@mm@ Ros@ ~ :o) S

Godt ord igen, men som du selv siger. Man har vel lov at drømme smiley

• #17   18. aug 2011 Rene J

Jeg respekterer din holdning men nu kender jeg ikke dine venner, som du beskriver dem så lyder de til at de ikke har support fra deres koner/kærester/partner/whatever til at køre på MC.
    jeg ved ikke om du hentyder til at de ikke ønsker manden kører MC eller om det er at han prioriterer at have en fritidsinteresse som ikke involvere dem.

Hvis det er den sidste så tænk lige lidt over denne her...

Tid er jo en sjov ting, for hvem skal have mest af den? skal manden have det meste af fritiden til at drøne rundt på sin MC og lege drengerøv eller skal kvinden have mest tid til at tage ud med sine veninder eller lign. og lege tøserøv?

Vi lever i et samfund hvor tid bliver målt, ja man kan jo næsten ligefrem sige at der handles med tid. Vi arbejder de lyse timer væk, vi bruger de mørke timer til at passe familien og sove. Når det så bliver weekend så har vi ca. 16 timer med lys og resten er mørketid hvor familientraditionerne som spisning, oprydning og sovetime for børnene begynder.

Så hvem skal have de 16 timer, skal manden ligge beslag på dem til 16 timers ræs rundt i det danske land mens konen sidder hjemme holder øje med at ungerne ikke laver ballade eller skal man deles om tiden således kvinden får lidt tid for sig og manden lidt for sig. Men der skal jo også bruges tid til at vedligeholde partnerskabet og familielivet (være far/mor for sine børn).

Hvad de enkelte prioriterer, det er jo forskelligt, men det er fanme ikke meget tid vi har til alt det sjove før børnene bliver store.

Nu er det ovenstående tegnet skarpt op men budskabet i det hele er at vi ikke har meget tid og der er 2 om at bestemme hvad tiden skal bruges til, med mindre det er Alpha-han og undersåt forhold som definerer familien.

Er det derimod et forhold med gensidig respekt for hinanden interesser så vil den smule tid der nu er til fritidsinteresser blive respekteret af hinanden og der vil blive "budgeteret" tid til at begge parter får lidt tid til dette.
    Når man får børn så bliver fritidsinteresser automatisk skåret ned til benet, når vi snakker tid.

Min prioritering er jo som sagt at når børnene er små, så må drengerøven i mig nedprioriteres, for der er andre at tænke på end mig selv, og jeg er ikke mandschauvinist nok til ikke at ville dele børne byrden med min kone.

Jeg syntes lige jeg ville tage din generaliserende holdning op da det jo er nemt at smide "lort" ud i et forum eller nærmere skarpe optegnede holdninger, som du jo er god til smiley

Retorikken i sidste spalte skal tages med et smil på læben smiley

• #18   18. aug 2011 hov det blev vist en lang satan jeg fik skrevet haha....Sorry for Off-Topic smiley

• #19   18. aug 2011 omg sportsmaskiner.. lol.. Jeg vil vædde på der er meget mønster tilbage på siderne af deres dæk smiley Et strålende eksempel på at alt for mange køber den maskine de "tror" de ser smartest ud på - i stedet for den de rent faktisk får mest ud af at køre på.. fools

• #20   18. aug 2011 Peter (Stenløse) .

Tja, det er jo sådan livet hænger sammen for de fleste af os med små unger... Ikke at det er noget skidt, for det synes jeg nu ikke det er.

Vi fik lige det hele oven i hinanden, hus, lille baby osv. Og hold da helt kæft, der er konstant noget at se til. Hvis det ikke er en ble der skal skiftes eller den lille igen har væltet mine fine højttalere i stuen er det huset der lige trænger til at blive shinet hist og her. Så mange planer, så lidt tid til at udleve.

Og, ja. vores weekender bruges på at nå alle de daglige ting vi ikke nåede i løbet at ugen, eller få sovet en ekstra time eller to, da man har rendt oppe den halve nat med en syg unge og er komplet baldret den efterfølgende arbejdsdag. Hvis der da ikke er familieræs eller børnefødselsdage, hoppeborgs-fest på den lokale stadion, mini-zoo og trekants-madder. Så står man der bundet på hænder og fødder, er 100% integreret i alt dette, og gud nåde og træste dig hvis du kom til at snakke med en anden fader om MC, så står damerne sku næsten i kø for at fortælle dig hvor uansvarlig du er. Amen for helvede... Og det er jo ikke engang løgn.

MEN, når vi så endelig har en lørdag hvor man så kommer afsted med en flok gutter... Det er det hele værd, så sætter man altså pris på det. King of the jungle smiley Så kigger man nedværdigende på den sølle gut der holder ved siden af i lyskrydset i en træls berlingo med 4 unger og 2 skyde-døre og en "dirigent" på sædet ved siden af, og føler virkelig man er fri! Velvidende at følgende weekend venter det hele på én selv smiley

Men så nyder man sku også dette. Vi har jo trods alt selv sat os selv i den situation, og når alt kommer til alt, er der nu mange andre bedre ting end MC i denne verden. Men den frie tid på 2 hjul er ikke noget jeg vil miste, medmindre jeg var absolut nød til det.

• #21   18. aug 2011 Haha fedeste kommentarer ever i denne tråd.. Min yndlings:

"Og nu tror jeg ikke du vil møde ret mange af sådan nogle i dk husk de dansker kvinder gåre ikke op i pjat og leg,, de er ja skal vi bare sige det lidt røvyge..."

smiley LOL

• #22   18. aug 2011 > MKB <

Jeg er helt enig, lige den pointe jeg ville frem til smiley

Dog har jeg ikke selv oplevet at der bliver kigget skævt til en hvis man snakker MC, der er fuld support herhjemme på den front. smiley

Men ellers lyder mit liv lidt som det du beskrev der. Hektisk, masser at se til og alt for lidt tid til det hele. smiley

• #23   19. aug 2011 Peter (Stenløse) .

Var nu heller ikke på hjemmefronten der ikke er forståelse for MC, det er der skam, men mere de alt for mange politiske korrekte pædagog damer til omtalte sammenkomster...

Kommentér på:
hvorfor møder jeg aldrig sådan en flok tøzer

Annonce